دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 16:05

فرماندار دهدشت: دانشگاه آزاد منشأ خدمات زیادی به کهگیلویه بوده است

فرماندار دهدشت با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی منشأ خدمات زیادی به شهرستان کهگیلویه بوده، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مسئولان در نظام جمهوری اسلامی ایران را امانت‌داری عنوان و خواستار حفظ این ویژگی مهم از سوی همه مسئولان شد.
کد خبر : 47490

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی پوزش در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید و قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت، دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از نهادهای فرهنگی برای پیشبرد اهداف عالیه دانست و بیان کرد: همان‌طور که بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی به بهترین جایگاه ها رسیدیم بعد از این هم در سایه اتحاد همدلی مسئولان شاهد رونق اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی خواهیم بود.


فرماندار دهدشت نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب و تمام صحنه‌های جنگ را مثال‌زدنی خواند و گفت: این دانش آموزان و دانشجویان بودند که در 13 آبان سفارت آمریکا در ایران را فتح و رسوایی تاریخی برای آمریکای خبیث رقم زدند.


پوزش دانشگاه را محیط عملی برای دانشجویان دانست و با بیان اینکه این آمدن و رفتن‌ها برای همه وجود دارد، تصریح کرد: آن چیزی که برای ما انسان‌ها به جا خواهد ماند نام نیک خواهد بود و باید به شأن و منزلت دانشجویان ارج وافر نهیم.


وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باعث خدمات بزرگی به شهرستان کهگیلویه بود و همه نهادها و ادارات باید نهایت همکاری را با دانشگاه داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته