دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1398 - 11:00

طرح نظارت نوروزی تعزیرات آغاز شد

طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از امروز ۱۰ اسفند آغاز شد.
کد خبر : 474895

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تعزیرات حکومتی، طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات همانند سال‌های گذشته آغاز شد.


این طرح به‌منظور همکاری با سایر سازمان‌ها و با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در برابر متخلفان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، نظارت بر سیستم توزیع کالا و خدمات، حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهاب، پیشگیری از تخلفات حوزه کسب و کار علی الخصوص نمایشگاه‌های بهاره و حضور مؤثر و استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان در برخورد با گرانفروشی و سایر تخلفات احتمالی برگزار می شود.


طرح نظارت نوروزی با محوریت اقدامات پیشگیرانه و شبه قضایی برگزار می‌شود. به همین منظور مرحله نخست این طرح از امروز  ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۹ اسفندماه ادامه دارد.


همچنین مرحله دوم طرح نیز از یکم تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید برگزار خواهد شد و در این بازه زمانی هزار و ۳۰۰ نفر از نیروها و بازرسان تعزیرات در کشیک به خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.


 شهروندان می‌توانند در این ایام شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سایت سازمان  تعزیرات حکومتی ثبت کنند.


این طرح که هرساله برگزار می شود در سال گذشته، ۵۰۰ تیم گشت و با ۳.۵ برابر افزایش نیرو نسبت به سال قبل اقدامات خود را آغاز و اهدافی مانند حمایت از مصرف کننده و سالم‌سازی فضای کسب و کار و نظارت وکنترل مفید بر توزیع و بعد از آن مواجهه قانونی و قاطعانه و سریع با تخلفات احتمالی را دنبال کردند.


انتهای پیام/ ۴۰۷۶


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته