دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 16:13

نمایشگاه کتاب‌های دانشگاهی به دانشگاه تهران می‌رود

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از اول تا چهارم آذرماه در دانشگاه تهران برپا می‏‌شود.
کد خبر : 47483

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از ستاد خبری نمایشگاه، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، عمده آثار کتاب‏‌های اورژینال(اصیل) خواهند بود که از سال 2012 به بعد منتشر شده‏‌اند و هیچ گونه کتاب‌ افست یا منتشرشده بدون اخذ مجوز از ناشر اصلی عرضه نمی‌شود.


این آثار همگی به زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی و فرانسه هستند و برخلاف نمایشگاه‌هایی که از سوی انجمن ناشران دانشگاهی برپا می‌‏شود، در این نمایشگاه تاکید بر عرضه کتاب‏‌های خارجی است.


در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی، کتاب‏‌های ارائه‌ شده با تخفیفی حداقل 15 درصدی تا 70 درصدی عرضه می‌شوند.


ثابت بودن قیمت کتاب‌های مشترکی که توسط چند شرکت در نمایشگاه عرضه شده‌اند و نیز فراهم بودن استفاده از دستگاه‌های کارتخوان و بن کارت از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه است.


سیزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی کتب کاربردی و دانشگاهی از ساعات 9 تا 17 در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد بود.


انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان این رویداد فرهنگی را برگزار می‌کند که به عنوان بزرگ‏ترین نمایشگاه بین‎المللی کتاب در ایران بعد از نمایشگاه کتاب تهران شناخته می‏‌شود.


دوازدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی، سال گذشته در دانشگاه تربیت مدرس برپا شده بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته