دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 15:47

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت معرفی شد

آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر : 47476

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد دهدشت در این آیین اظهار کرد: در سخت‌ترین شرایط مسئولیت دانشگاه آزاد واحد دهدشت به من سپرده و مشکلات در دوران تصدی این جانب در دانشگاه آزاد به طور گسترده شروع شد و با اتکا به خداوند و همکاری مجموعه دانشگاه آزاد توانستیم از آن مشکلات عبور کنیم.


دکتر عبدالرحمان افضلیان با توجه به تکیه دانشگاه آزاد دهدشت بر شهریه دانشجو گفت: علی‌رغم جلسات متعدد برای برون رفت از این مشکل ره به جایی نبرد و خروج از شهریه دانشجو در دهدشت به خاطر فقر، عدم وجود صنایع، آماده نبودن زیرساخت‌ها و بیکاری اکثر مردم مشکل است.


افضلیان دانشگاه را محل تولید علم دانست و با توجه به انواع آسیب‌های اجتماعی در جامعه( طلاق، بیکاری، فقر)، عنوان کرد: خطر به صورت جدی جامعه را تهدید می‌کند و رسالت دانشگاه در این راستا فرهنگ‌سازی و تولید علم است نه ایجاد اشتغال

رئیس سابق دانشگاه آزاد دهدشت با یادآوری سخن امام علی(ع) که ریاست‌ها به عنوان امانت به مسئولان واگذار می‌شود، افزود: افتخارم این است و خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم که پاک و سالم آمدم و پاک و سالم خواهم رفت.


افضلیان دانشگاه را محل تولید علم دانست و با توجه به انواع آسیب‌های اجتماعی در جامعه (طلاق، بیکاری، فقر)، عنوان کرد: خطر به صورت جدی جامعه را تهدید می‌کند و رسالت دانشگاه در این راستا فرهنگ‌سازی و تولید علم است نه ایجاد اشتغال.


وی تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های ترمودینامیک، تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه‌های مکانیک 1و2 ، جذب صد درصدی بودجه پژوهشی در سال 91 تا 93، تاسیس 3 انجمن علمی، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری برای انجام مراحل مختلف مکاتبات واحد تصویب 9 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد در سال 93، تصویب 12 رشته کارشناسی و 12 رشته کارشناسی ارشد در سال 94 کسب چند مقام منطقه‌ای و کشوری در امور مختلف فرهنگی، برگزاری یک همایش منطقه‌ای و 4 همایش داخلی و تعداد 32 طرح پژوهشی خاتمه یافته درون دانشگاهی و تعداد 4 طرح پژوهشی خاتمه یافته برون دانشگاهی و 18 طرح پژوهشی درون دانشگاهی در حال اجرا، گسترش فضای سبز را از جمله عملکرد این واحد دانشگاهی از سال 91 تاکنون عنوان کرد.


رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد دهدشت نیز با بیان اینکه احساسی جز سنگینی بار این مسئولیت ندارم، گفت: سعی و تلاشم بر این است که با همکاری مسئولان و استادان توسعه را در این نهاد فرهنگی رونق دهم.


دکتر سید سلیمان سادات اشکور، گسترش تحصیلات تکمیلی، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان، تعامل همراه با اخلاق بر اساس موازین اسلامی، رعایت اصول امانت داری، تکریم ارباب رجوع، صرفه جویی در بحث هزینه‌ها، تعامل با نهادهای دولتی و غیر دولتی برای پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی را از جمله برنامه خود در این واحد دانشگاهی عنوان کرد.


در پایان این مراسم از زحمات افضلیان قدردانی و سادات اشکور به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد دهدشت منصوب و معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته