دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 09:08
فروغی در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

توانایی واحد اصفهان در راه‌اندازی رشته آینده‌پژوهی/ اولین‌ها در جذب دانشجو خواهیم بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با توجه رهنمودهای آیت‌الله هاشمی در اجلاس شورای مرکزی عنوان کرد که می‌توانیم در راه‌اندازی رشته آینده‌پژوهی و جذب دانشجو در این زمینه جزء اولین‌ها باشیم.
کد خبر : 4747

دکتر احمدعلی فروغی ابری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اجلاس شصت و نهم دانشگاه آزاد اسلامی را نسبت به دوره‌های گذشته‌ از هر نظر بهتر توصیف و اظهار کرد: نظم و انضباط خوبی بر اجلاس 69 حاکم بود و دکتر میرزاده رییس دانشگاه در این اجلاس سنگ تمام گذاشتند و مطالب راهگشایی را بیان کردند که این راهکارها و راهبردها می‌تواند وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی را خیلی بهتر از حال کند.








اگر دانشگاه‌ها و افراد صاحب‌نظر، سیاست‌ها، راهکارها و راهبردهای تعیین شده از سوی آیت‌الله هاشمی را برای حل مشکلات آینده کشور تدوین کنند، این موضوع برای کل مملکت راهگشا خواهد بود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطالب خیلی نوی را در اجلاس شصت و نهم شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کردند، افزود: اگر در دانشگاه و کل کشور به این سیاست‌ها و راهکارها توجه شود، مشکلات مملکت ما در آینده به مراتب کمتر خواهد بود.


وی با توجه به موضوع خیلی مهم«آینده پژوهی» مطرح شده از سوی رییس هیات امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی در این اجلاس تاکید کرد: مطمئنا در آینده وضعیت ما مثل اکنون نخواهد بود و باید راهکارهایی را برای مقابله با مشکلات پیدا کنیم. اگر دانشگاه‌ها و افراد صاحب‌نظر، سیاست‌ها، راهکارها و راهبردهای تعیین شده از سوی آیت الله هاشمی را برای حل مشکلات آینده کشور تدوین کنند، این موضوع برای کل مملکت راهگشا خواهد بود.


فروغی با توجه به تاکید رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص تربیت و توانمند کردن نیروی انسانی در دانشگاه به آنا گفت: این موضوع جزء برنامه‌های مهم است که باید مدنظر همه دانشگاهیان قرار بگیرد. درخصوص موضوع «آینده‌پژوهی» هم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان توانایی و ظرفیت راه‌اندازی این رشته را دارد و امیدواریم جزو نخستین دانشگاه‌هایی باشیم که حتی در این زمینه دانشجو جذب کنیم، همچنان که واحدهای دانشگاهی باید در این خصوص برنامه ریزی کرده و پیگیری لازم را انجام دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته