دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1398 - 12:35
طی بخشنامه‌ای اعلام شد؛

نمره میان‌ترم دانشجویان پیام نور در ترم جاری منوط به حضور در کلاس نخواهد بود/ لغو کلاس‌های حضوری تا پایان سال

آموزش‌های حضوری دانشگاه پیام نور در سراسر کشور تا پایان سال لغو و به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.
کد خبر : 474649
2297031.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، آموزش‌های حضوری دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور تا پایان سال لغو و با توجه به شیوه آموزش ترکیبی دانشگاه، پوشش حداکثری آموزش مجازی کلاس‌های آموزشی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.


گفتنی است کلیه کارکنان دانشگاه پیام‌نور طبق روال سابق، در مراکز و واحدها حضور خواهند داشت و هرگونه تعطیلی احتمالی بخش اداری صرفا تابع اطلاعیه‌های صادره از سوی استانداری‌های تابعه خواهد بود.


در همین راستا بخشنامه‌ای  به واحدهای سراسر کشور دانشگاه پیام‌نور صادر شده است که در این بخشنامه علاوه بر لزوم لغو کلاس های حضوری (از جمله دکتری)، عملی و کارگاهی و موکول شدن آن‌ها ترجیحاً به سال آتی برگزار  شود. هم‌چنین بخشی از کلاس‌های رفع اشکال که پیش از این به صورت حضوری برگزار می گردید را به صورت مجازی برگزار شود.


همچنین به واحدهای سراسر کشور دانشگاه پیام نور  ابلاغ شده است که از منوط کردن نمرات میان ترم به حضور دانشجویان خودداری شود و از سایر روش های سنجش پیشرفت تحصیلی استفاده شود.


شایان ذکر است با توجه به گستردگی مراکز دانشگاه پیام نور، آخرین وضعیت برگزاری کلاس های الکترونیک در هفته آتی از طریق پرتال دانشگاه پیام‌نور به نشانی pnu.ac.ir سامانه هوشمند تعاملی دانشگاه پیام نور (پیام من)، که از طریق آدرس apps.pnu.ac.ir قابل دریافت است، پورتال‌های استانی و در فضای مجازی به آدرس upnanews@ اطلاع‌رسانی خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۸۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته