دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

سامان نریمان جهان: سایپا حریف سختی خواهد بود/ امروز بازی می کنم

مهاجم تراکتورسازی گفت: چند روزی است که با تیم تمرین می کنم و مصدومیتم برطرف شده است خداروشکر در بازی امروز هم مقابل سایپا به میدان خواهم رفت.
کد خبر : 47457

سامان نریمان جهان درباره دیدار تراکتور مقابل سایپا در جام حذفی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد:« چند هفته پیش با سایپا بازی کردیم و شناخت خوبی از آنها داریم. سایپا یک تیم با تجربه ،با بازیکنان کلیدی و مربی کارآمدی است بنابراین کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم که در بازی فردا تمرکز بالایی داشته باشیم و بتوانیم با برد مقابل سایپا آرامش را در تیم برقرار کنیم.»


وی در خصوص کسب نتایج ضعیف تراکتور در بازی های اخیر بیان کرد:«به نظرم تراکتور در چند بازی اخیر نتایج بدی به دست نیاورد. ما از چهار بازی آخر 9 امتیاز به دست آوردیم که به نظرم نتیجه بدی هم نیست. در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشتیم و آن هم به دلیل عدم هماهنگی بازیکنان با یکدیگر بود که باعث شد چند امتیاز را از دست بدهیم. البته در در این اواخر غیر از بازی مقابل صبا در دیگر دیدارها عملکرد بدی نداشتیم. متاسفانه در بازی با صبا هم بازیکنان خسته بودند و نتوانستیم خوب بازی کنیم.»


نریمان جهان همچنین در خصوص انتقادهایی که از تونی اولیویرا صورت گرفته است، تصریح کرد: «ما به عنوان بازیکنان تیم تلاش میکنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم واز لحاظ فنی پیشرفت کنیم. اما به هر حال کسانی که به عملکرد مربی انتقاد می کند باید کاردان باشند و من نمی توانم در این مورد نظری بدهم. تونی هم وظیفه دارد شاگردانش را در تمرینات از لحاظ روحی و همچنین فنی آماده کندکه تا به اینجا هم موفق عمل کرده است.»


مهاجم تراکتورسازی در پایان به وضعیت مصدومیت اشاره کرد و گفت:« متاسفانه مصدومیتم باعث شد چند بازی را از دست بدهم و در ترکیب تیم حضور نداشته باشم. اما دو روزی است که با تیم تمرین می کنم و خوشبختانه در برابرساپیا هم به میدان خواهم رفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته