دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اسکوچیچ: قرار نیست اخراج شوم/ اولتیماتومی به خودم ندادم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: کار ما مقابل استقلال خیلی سخت است. با این حال ما مقابل این تیم به گونه‌ای بازی می‌کنیم که پیروز، میدان مسابقه را ترک کنیم.
کد خبر : 47453

به گزارش گروه ورزشی آنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از دیدار استقلال در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: «از هر بازی جام حذفی انتظار داریم که پیروز شویم ولی با توجه به اینکه استقلال تیم قدرتمند و مدعی است، کار ما سخت است. با این حال ما می رویم تا ببریم اما به رغم اینکه انگیزه زیادی برای بازی فردا داریم، ولی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم.»


وی ادامه داد:«می توانم این را بگویم که در لیگ برتر ما خوب بازی می کنیم و بدشانسی ها به ضرر ما شده است. چیزی که قطعی است، روند رو به رشد کیفی ماست و امیدوارم این کیفیت فردا هم باشد.»


سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در صورت شکست برابر استقلال برکنار شود، بیان کرد: «چنین چیزی به من گفته نشده است. من کار خودم را انجام می دهم و یقینا اگر لازم باشد چیزی به من می گویند با من صحبت می کنند. اینجا فقط خودم به خودم می توانم اولتیماتوم دهم چرا که این اخلاق را دارم. من هر روز سعی می کنم بهتر از دیروز باشم. من به خودم اعتماد به نفس دارم و فعلا روی وظایف خودم فکر می کنم.»


وی درباره غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: «شریفات محروم است و خالدی و یوسف وکیا و چند نفر دیگر مصدوم هستند و آنها را در اختیار ندارم. خودم واقعا نسبت به محرومیت شریفات متعجب شدم. اگر کسی می داند به من بگوید چرا که چنین چیزی را ندیده ام و به قوانین هم آگاهی ندارم. من ترسم این است که یکی دو بازی بعد هم بگذرد باز هم محرومم کنند. به رغم احترامی که برای فدراسیون قائلم، باید بگویم جریمه باید به موقع باشد. من در کل احترام می گذارم و به یک نوعی لذت می بریم. به هرحال زندگی هم یک بازی است.»


اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که چرا تیمی که بهترین خط دفاع لیگ بوده به ضعیف ترین خط دفاع تبدیل شده و آیا کار تیمش برابر استقلال که برترین خط حمله را دارد دشوار نیست، گفت: «همه چیز فوتبال خط حمله و دفاع نیست. ما و استقلال نقاط ضعف و قدرت مختلفی داریم. به هرحال ما بهترین خط دفاع را سال گذشته داشتیم و بازیکنان پارسالم در سایر تیم ها توپ می زنند. ما هر هفته داریم برابر بازیکنان سابق خودمان بازی می کنیم.»
او در پاسخ به این سوال که در صورت شکست تیمش برابر استقلال به خودش اولتیماتوم می دهد، گفت: «من مربی ای هستم که از کارم نمی ترسم و خیلی هم در فولاد راحت هستم به این سادگی جایم را از دست نمی دهم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته