دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1398 - 21:00

دربی حساس اصفهان در فولادشهر/ جدال 3 امتیازی ذوب‌آهن با سپاهان

تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان برگزار کننده یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و یکم در قالب دربی اصفهان خواهند بود.
کد خبر : 474340
photo_2019-10-04_18-59-46.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند 98 برگزار می‌شود که در یکی از دیدارهای مهم این هفته ذوب‌آهن و سپاهان برگزارکننده دربی اصفهان در ورزشگاه فولادشهر خواهند بود.


سپاهان که در کورس قهرمانی قرار دارد هفته گذشته میزبان پرسپولیس بود که این دیدار به علت تأخیر این تیم و زود خارج شدن تیم مهمان از سوی ناظر داوری لغو شد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره نتیجه این مسابقه یا تکرار آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.


شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از دیدار با ذوب‌آهن باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و از سویی دیگر نمی‌خواهند در دربی اصفهان بازنده شوند. بازی رفت 2 بر صفر به سود سپاهان تمام شد و زردپوشان امیدوارند این بار هم برنده از زمین خارج شوند تا با صدر جدول فاصله نگیرند. 


در سمت دیگر زمین ذوب‌آهن از زمان حضور میودراگ رادولوویچ در قامت سرمربی نمایش بهتری ارائه می‌کند و در 4 بازی 6 امتیاز گرفته که نشان از شرایط بهتر این تیم نسبت به نیم‌فصل اول است. ذوب‌آهن با 21 امتیاز در رده دهم جدول است و تلاش خواهد کرد تا جایگاهش را نسبت به گذشته بهبود بخشد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته