دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مهدی خیری: نفت گربه سیاه پدیده است/ قهرمانی جام حذفی را می‌خواهیم

بازیکن تیم پدیده مشهد گفت: در فصل قبل در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از نفت شکست خوردیم و حذف شدیم و در این بازی برای انتقام وارد میدان می شویم.
کد خبر : 47429

مهدی خیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد بازی امروز پدیده با نفت تهران در چهارچوب مسابقات جام حذفی گفت: «بازی سختی مقابل یکی از بهترین تیم های چند سال اخیر فوتبال ایران داریم. دو هفته پیش با نفت در لیگ بازی کردیم و در آن بازی عملکرد خوبی انجام دادیم اما موفق به برد نشدیم. با توجه به دو باخت بدی که در لیگ در دو هفته اخیر داشتیم در این بازی تمام سعی خودمان را می کنیم تا پیروز میدان شویم.»


وی ادامه داد:« نفت تهران به نوعی گربه سیاه پدیده تلقی می شود و در فصل قبل هم در مرحله نیمه نهایی ما را حذف کرد و اگر در آن بازی پیروز می شدیم، احتمالا فینال جام حذفی را در مشهد جلوب ذوب آهن انجام می دادیم. در بازی امروز برای انتقام شکست‌هایی که مقابل نفت داشتیم به میدان می رویم تا به هدف‌مان که قهرمانی در جام حذفی است نزدیکتر شویم.»


خیری در ادامه درباره شرایط پدیده در لیگ برتر بیان داشت:« در هفته های اخیر نمایش خوبی نداشتیم و دو شکست بد داشتیم، که اگر این دو شکست نبود شایدالان در بین تیم های مدعی لیگ قرار داشتیم.هدف ما کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل است و با پتانسیلی که داریم امیدواریم که به هدفمان برسیم.»


هافبک تیم پدیده که یکی از زیباترین گل‌های لیگ امسال را به مهدی رحمتی زده است در مورد گلی که به استقلال زد افزود: «بعد بازی خیلی از افراد گفتند گل من شانسی بود اما در آن صحنه میلاد فخرالدینی سر خورد و من صاحب توپ شدم و به دروازه نگاه کردم متوجه شدم که رحمتی فاصله زیادی با دروازه دارد و نحوه عقب برگشتنش به سمت دروازه نشان می داد که اصلا فکر شوت زدن من را نمی کرد و من هم توپ را به سمت دروازه شوت کردم که خوشبختانه وارد دروازه شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته