دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: حرف‌مان را در زمین می زنیم/ شکست ذوب‌آهن سخت اما شدنی است

مربی پرسپولیس گفت: نبود طارمی و مکانی کا را برای ما سخت می‌کند ولی مانع پیروزی ما مقابل ذوب آهن در اصفهان نخواهد شد.
کد خبر : 47417

مصطفی قنبرپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا با بیان اینکه کری‌‌خوانی در ورزش را نمی‌پسندد در مورد دیدار با ذوب‌آهن گفت:« ما بازی بسیار سختی با ذوب‌‌آهن داریم. ذوب آهن تیم خوب و منضبطی است که از بازیکنان جوان و با تجربه خوبی تشکیل شده و سرمربی باهوش و دانایی دارد. ذوبی‌ها در روزهایی که بد بازی کرده‌اند هم نتیجه گرفته‌اند و این مسئله کار را برای ما سخت می‌کند. در هر صورت هدف ما این است که درون زمین حرف‌مان را بزنیم و ترجیح می دهیم قبل از بازی ادعایی نداشته باشیم.»


وی افزود:« بازی در جام حذفی حکم فینال دارد چون تک بازی است و فرصت جبران نداری. می‌دانیم که شکست ذوب‌‌آهن در اصفهان کار آسانی نیست اما اگر قرار بر این است که جام قهرمانی در این رقابت‌ها را بالای سر ببریم باید در این بازی حداکثر تلاشمان را بکنیم تا پیروز شویم. بازیکنان تیم با صحبت‌هایی که برانکو برای آنها انجام داده آمادگی ذهنی خوبی به دست آورده‌اند و حداکثر تلاششان را خواهند کرد تا به مراتب از روز بازی با استقلال هم بهتر باشند تا دست‌پر از اصفهان به تهران بازگردیم. قطعا شکست ذوب‌‌آهن با ارائه بازی متفکرانه و هوشمندانه شدنی است.»


دستیار برانکو در خصوص تلاش کادر فنی تیم برای ازخودگذشتگی بیشتر بازیکنان پرسپولیس در حملات روی دروازه حریفان بیان داشت:« اتفاقا یکی از مسائلی که در روزهای اخیر سرمربی تیم روی آن تاکید دارد، همین موضوع است. برانکو از بازیکنان خواسته که بیشتر همدل باشند و گفته ارزش بازیکنی که پاس گل بدهد بیشتر از زننده گل خواهد بود. بازیکنان هم به این نکته توجه دارند و امیدوارم در بازی امروز نشان دهند که هدف پیروزی پرسپولیس است و فرقی نمی‌کند چه کسی برای تیم گل بزند.»


قنبرپور درباره غیبت مهدی طارمی و سوشا مکانی و اینکه تدبیر مربیان پرسپولیس برای پرکردن جای خالی این بازیکنان چیست، بیان کرد: «100 درصد نبود این دو بازیکن ملی‌پوش که از لحاظ فنی و روحی و روانی به درد می خورند، کار ما را سخت می‌کند ولی این موضوع نمی‌تواند ما را برای رسیدن به هدف‌مان متوقف کند. دیگر بازیکنان تیم کاملا با انگیزه و به دنبال این هستند که نشان دهند غیبت دو بازیکن تاثیرگذار نمی‌تواند مانع درخشش آنها شود. ایمان صادقی درون دروازه و جری بنگستون، امید عالیشاه و علی علی‌پور در خط حمله بازیکنانی هستند که هر کدام می‌توانند به موفقیت تیم کمک کنند. ضمن اینکه ما به حمایت کانون هواداران هم دل بسته‌ایم که در تمامی دیدارها انگیزه بازیکنان‌مان را مضاعف می‌کند و یقین دارم در اصفهان هم از حمایت آنها بهره‌مند خواهیم شد.»


وی در مورد اشتباهات امید عالیشاه در دیدار با استقلال و اینکه او در بازی امروز در شرایطی است که بتواند به تیم کمک کند، تصریح کرد:« بازیکنان در سطوح و پست‌های مختلفی که هستند دچار اشتباه می‌شوند. برخی مواقع یک مدافع اشتباه می‌کند و باعث گل خوردن تیم می شود. بعضی وقت‌ها هم یک مهاجم اشتباه می‌کند و موقعیتی را هدر می‌دهد. خوب در روز دربی امید حداکثر تلاشش را کرد ولی موفق نشد به تیم کمک کند و فرصت‌هایی را از دست داد. ولی آن بازی تمام شد و بهتر است به بازی‌های بعدی فکر کنیم. مطمئن هستم تمام فکر و ذکر امید این است که در بازی فردا جبران مافات کند و برای تیم گل بزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته