بازپرداخت هزینه لغو سفر بلیتهای هواپیما زمانبر است
رضا جعفر زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به گفته وزیر راه در خصوص امکان لغو بلیت هواپیما و تکلیف شرکتهای هواپیمایی به باز پس دادن هزینه مسافران گفت: موضوعی که وزیر راه مطرح کرده انجام میشود.
وی افزود: شرکتهای هواپیمایی در جریان قرار گرفتهاند که میبایست پول بلیت مسافرینی را که پروازشان را لغو کردهاند مسترد کند، در این مورد مشکلی نیست و این شرکتها توجیه شدهاند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: آن چیزی که اهمیت دارد و مسئله ایجاد کرده این است با توجه به اخبار شیوع بیماری کرونا در کشور و بهدلیل حجم بالای لغو سفرها، ممکن است روند اجرای بازپرداخت مبالغ پرداختی از طرف مسافران، آنطور که آنها انتظار دارند خیلی سریع و به هنگام انجام نشود و این روند کمی زمانبر باشد.
وی با اشاره به اینکه به شرکتهای هواپیمایی در رابطه با موضوع بازپرداخت هزینه بلیتها تأکید شده گفت: ما به جد این موضوع را پیگیری میکنیم و مسافران میتوانند درصورتیکه شکایتی داشته باشند به دفاتر خدمات مسافرت هوایی یا مراکز خدمات الکترونیک صادرکننده بلیت مراجعه نمایند.
جعفر زاده تصریح کرد: درصورتیکه پاسخ قانعکنندهای از شرکتهای صادرکننده بلیط دریافت نکردند میتوانند به بخش شکایات سایت سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
انتهای پیام/4145
انتهای پیام/