دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 14:02

تدوین کتاب «خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود»

کتاب «خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود» به منظور معرفی بیشتر امکانات و قابلیت‌های این دانشگاه به مخاطبان تدوین شد.
کد خبر : 47383

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای پژوهشی این واحد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از تجهیزات آزمایشگاهی، نیروی انسانی، فضای کالبدی اطلاعات علمی و یافته‌های پژوهشی بر آن شدیم تا با پیروی از دستورالعمل معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه کتابی با عنوان خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود را تدوین کنیم.


مجید سلامی افزود: این کتاب به منظور معرفی بخشی از پتانسیل‌های پژوهشی، تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی این دانشگاه تهیه شده است که با آگاهی رساندن به پژوهشگران جامعه در خصوص آزمایشگاه‌های مورد نیاز تحقیقات خود، مرجع مناسبی برای تمام مراکز و دستگاه‌های مرتبط با امر پژوهش از جمله دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و موسسات دولتی و خصوصی است.


سلامی بیان کرد: این کتاب در دو بخش معرفی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها و نیز معرفی تجهیزات و خدمات قابل ارائه در آزمایشگاه‌های این دانشگاه تدوین شده که تک تک دستگاه‌های قابل استفاده برای شرکت‌ها، موسسات دولتی، صنعتی و خصوصی را با جزئیات کامل معرفی کرده است.


کتاب معرفی «خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود» در 108 صفحه تمام رنگی و در تیراژ 500 نسخه به چاپ می رسد که علاقه‌مندان می توانند برای دیدن نسخه الکترونیکی آن به سایت دانشگاه به آدرس www.iau-shahrood.ac.ir لینک سامانه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی (ساها) مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته