دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1398 - 15:16

افشاگری مجری الجزیره از ولخرجی‌های محمد بن سلمان شاهزاده سعودی

مجری این شبکه تأمین مالی پروژه‌های امارات در سراسر دنیا، حمایت از حاکمان نظامی سودان، کمک مالی به خلیفه حفتر و مصر و حمایت از «معامله قرن» را از جمله هزینه‌هایی برشمرد که به نام عربستان و به کام ابوظبی انجام شده است.
کد خبر : 473801
11431261_170.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اخیرا ویدیویی از یکی از مجریان شبکه الجزیره در فضای مجازی منتشر شده که او در برنامه اش از ولخرجی‌های محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای بن زاید شاهزاده اماراتی گفت و از هزینه‌های بن سلمان به مثابه چک سفید امضایی برای تامین مالی پروژه‌های بزرگ، افشاگری کرد.


بر اساس گفته‌های او تمام هزینه‌هایی که عربستان در کشور‌های خارجی می‌کند برای دست یابی به اهداف و پروژه‌های همتای اماراتی بن سلمان بوده و به نام ابوظبی تمام می‌شود.


مجری این شبکه تامین مالی پروژه‌های امارات در سراسر دنیا، حمایت از حاکمان نظامی سودان، کمک مالی به حفتر و مصر و حمایت از «معامله قرن» را از جمله هزینه‌هایی که به نام عربستان و به کام ابوظبی انجام شده است برشمرد.


او در این ویدیو به این موضوع اشاره می‌کند که اگر عربستان ثروت کافی برای هزینه کردن در دنیا و دستیابی بن زاید به اهدافش را دارد چرا باید ۸۰ درصد از مردم عربستان مستاجر باشند. مجری شبکه الجزیره بن زاید را باعث هدررفت اموال عربستان در یمن معرفی کرد.


در ادامه ویدیوی منتشر شده از برنامه شبکه الجزیره را مشاهده می‌کنید:





 


منبع: باشگاه خبرنگاران 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: محمد بن سلمان
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
۰
با سلام. محمد بن سلمان شاهزاده اماراتی ذکر شده است.
هلدینگ شایسته