دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 11:54
در گفت‌وگو با آنا

بیژن مقانلو: در المپیک قول کسب مدال نمی‌دهم/ تکواندوکاران با آمادگی بالا به کرواسی می‌روند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: هدف اول کادر فنی تیم ملی کسب سهمیه المپیک است و در گام دوم به فکر کسب مدال در المپیک هستیم.
کد خبر : 47380

بیژن مقانلو پیش از اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات کرواسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص وضعیت ملی پوشان گفت:«تیم ملی فردا ساعت 3 بامداد به کرواسی می رود و مسابقات ملی پوشان از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود. در این مسابقات با هشت تکواندو کار شرکت می کنیم و امیدواریم بچه ها با توجه به آمادگی بالایی که دارند بتوانند امتیازات لازم را برای حضور در المپیک کسب کنند.»


مقانلو در ادامه در خصوص اعزام عاشورزاده و خدابخشی دو ملی پوش تیم ملی که با مصدومیت روبه رو هستند به همراه تیم ملی به کرواسی افزود:« در این دور از مسابقات فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی همراه تیم ملی هستند. فرزان در مراحل آخر مصدومیتش قرار دارد و مهدی هم طول درمانش را طی می کند. با توجه به حضور همه رقبای بچه‌ها در این مسابقات کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت تا این دو نفر هم همراه تیم باشند تا در تمرینات شرکت کنند و سطح آمادگی خودشان را حفظ کنند.»


وی در مورد مرحله نهایی گرندپریکس که آذر ماه در مکزیک برگزار می شود گفت: «در این مرحله از مسابقات گرندپریکس ملی پوشان می توانند امتیازات خودشان را برای حضور در مرحله نهایی گرندپریکس بالا ببرند. با توجه به برگزاری دورنهایی گرندپریکس در آذر ماه باید سطح آمادگی بچه ها را طی این یک ماه حفظ کنیم، تا در مکزیک بهترین نتایج را کسب کنیم. نکته قابل توجه در مورد تیم ملی در مسابقات مکزیک این است که ایران تنها کشوری است که از پنج وزن در چهار وزن در این مسابقات نماینده دارد.»


سرمربی تیم ملی در مورد شانس مدال گرفتن تکواندو ایران در المپیک اظهار داشت:« حدود دو سال است که در تیم ملی مشغول فعالیت هستم و طی این مدت هیچ وقت قولی برای کسب مدال ندادم. هدف ما در گام اول کسب سهمیه المپیک است و در مرحله دوم باید برای کسب مدال های خوش رنگ در المپیک تلاش کنیم و امیدوارم در این امر با دعای مردم موفق شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته