دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1398 - 15:30

راهکارهای پرسپولیس برای مهار رفتار استوکس

مهاجم ایرلندی پرسپولیس هنوز به ایران بازنگشته اما مدیران باشگاه در قرارداد او بندهایی قرار دادند که بتوانند با بی‌انضباطی‌ها او برخورد کنند.
کد خبر : 473799
b17c227f-e042-48b6-a0a8-09f8ed3a2184.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آنتونی استوکس پس از دیدار پرسپولیس با شارجه در امارات، از یحیی گل‌محمدی اجازه گرفت تا دیرتر از سایر اعضای تیم به ایران بازگردد اما این کار را انجام نداد تا در دیدار حساس امروز مقابل سپاهان غایب باشد.


مهاجم ایرلندی سرخ‌پوشان هنوز به ایران بازنگشته است و پاسخ تماس‌های مدیران باشگاه را برای بازگشت نمی‌دهد. او که در بی‌انضباطی کارنامه درخشانی دارد و عادت کرده با اخلال در قوانین برای تیمش ایجاد مشکل کند، حالا با پرسپولیس وارد چالش مهمی شده است.


مدیران باشگاه پرسپولیس که از قبل می‌دانستند استوکس سابقه بدی در رعایت نکردن نظم دارد با او قراردادی بستند که بتوانند با او برخوردهای لازم را در مواقع ضروری انجام دهند. مبلغ قرارداد استوکس با باشگاه پرسپولیس در نیم‌فصل اول 250 هزار دلار است که 70 هزار دلار در قسط اول به او پرداخت شد ولی مهاجم ایرلندی 10 روز دیرتر از موعد به ایران آمد.


طبق قرارداد جرائمی برای استوکس بابت غیبت در تمرینات و بازی‌های تیم در نظر گرفته شده که با ادامه تأخیر استوکس در بازگشت به ایران در قراردادش درج و از طلب وی کسر می‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته