دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1398 - 14:20
با حضور سروری‌مجد؛

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست دانشگاه آزاد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی سروری‌مجد برگزار شد.
کد خبر : 473771
88.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم تکریم سید رضا موسوی‌نیا و معارفه مصطفی رجبی باقرآباد، سرپرست جدید اداره کل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی سروری‌مجد، مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.


سروری‌مجد در این مراسم با بیان اینکه مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها یکی از مراکز مهم و حساس دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: امور مربوط به این مرکز توسط همکاران این حوزه به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه نظم، دقت و سرعت شعار ما در مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی است، اظهار کرد: این مسئله بسیار حائز اهمیت است، چراکه اگر رعایت نشود، امور بموقع و صحیح تحویل داده نخواهد شد. از این‌رو همکاران این حوزه با رعایت امور نظم، دقت و سرعت در سطح 400 واحد، 700 مدرسه و سازمان مرکزی پیشران هستند.


مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات موسوی‌نیا در زمان مسئولیت در اداره کل امور اجرایی خاطرنشان کرد: وی زحمات زیادی در حوزه اجرایی و امور استان‌ها انجام داد و در حال حاضر نیز به عنوان مشاور این حوزه در حال انجام وظیفه است.


سروری‌مجد افزود: رجبی از سال 72 تاکنون، امور اجرایی و مدیریتی را در سطح کلان انجام داده و ان‌شاءالله با همدلی و رفاقتی که در همکاران این حوزه وجود دارد، امور با کیفیت و دقت بیشتری پیش خواهد رفت.


محمد نقیب‌زاده معاون رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌ها نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های موسوی‌نیا و آرزوی توفیق برای وی، گفت: امیدوارم رجبی در مسئولیت حوزه اجرایی با کمک همکاران این حوزه با انرژی جوانی و تجربه خود منشأ تحول بوده و روش‌های نو را به کار ببرد.


موسوی‌نیا نیز در ابتدای این نشست گفت: افتخار می‌کنم در مدت حضور در حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها با همکاران خدوم و زحمتکش این حوزه همکاری داشتم و برای رجبی در مسئولیت جدیدشان آرزوی موفقیت دارم.


رجبی باقرآباد هم حضور موسوی‌نیا در دانشگاه آزاد اسلامی را مغتنم دانست و اظهار کرد: از خداوند می‌خواهم که همه ما در دوران مسئولیت بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم.


انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته