دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1398 - 13:26

طعنه ترامپ به نامزدهای حزب دموکرات

رئیس‌جمهور آمریکا در یادداشتی توئیتری به عملکرد ضعیف نامزدهای حزب دموکرات انتقاد کرد و به پیشتاز رقابت‌های درون‌حزبی ایالت نوادا تبریک گفت.
کد خبر : 473760
donald_trump_9.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دونالد ترامپ به پیشتازی «برنی سندرز» در انتخاب درون‌حزبی دموکرات‌ها در ایالات نوادا واکنشی همراه با تحقیر به دیگر نامزدها نشان داد و تبریکی طعنه‌آمیز به سندرز گفت.


وی در یادداشتی توئیتری نوشت: «به نظر می‌رسد که برنی سندرز در ایالت بزرگ نوادا عملکردی عالی داشته است. بایدن و دیگر (نامزدهای دموکرات) ضعیف بودند.»


ترامپ افزود: «هیچ راهی برای اینکه «مینی مایک» (مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و نامزد حزب دموکرات)، کمپین انتخاباتی خود را پس از بدترین مناظره در تاریخ مناظرات آمریکا از سر بگیرد، وجود ندارد. برنی تبریک می‌گویم! به آن‌ها اجازه نده که این (موقعیت) را از تو بگیرند.»


این در حالی است که سندرز، دولت ترامپ را «فاسد» خوانده و به سیاست‌های بین‌المللی و منطقه‌ای وی بارها تاخته است.


ترامپ همچنین در توئیت دیگری به خبر «فاکس نیوز» در خصوص حمایت روسیه از کمپین انتخاباتی سندرز واکنش نشان داد و نوشت: «بر اساس گزارش فاکس نیوز، کرملین در حال حمایت از کمپین انتخاباتی سندرز برای ورود وی به کاخ سفید است. چرا هیچ‌کس این را به من نمی‌گوید؟»


طعنه ترامپ ناظر به اتهامات سنگین به کمپین انتخاباتی وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا در خصوص حمایت روسیه از وی است.


روز گذشته برنی سندرز به روسیه هشدار داد که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور دخالت نکند.


این اظهارنظر در پاسخ به گزارش مقامات اطلاعاتی بود که به وی هشدار داده بودند کرملین در تقویت کمپین انتخاباتی وی دخالت می‌کند، همچنان که در کمپین انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ دخالت کرد.


انتهای پیام/4106/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته