دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سارویی به آنا خبر داد:

حکم ریاست سرپرستان 5 واحد استان فارس صادر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از تبدیل وضعیت احکام پنج نفر از سرپرستان واحدهای دانشگاهی این استان به رئیس دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 47374

دکتر حمزه سارویی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: با توجه ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مدیرکل انتصابات دانشگاه و پیگیری‌های انجام شده با تبدیل وضعیت احکام سرپرستی واحدهای دانشگاهی مرودشت، استهبان، زرقان، سروستان، اقلید به ریاست واحد موافقت شد و این رؤسا احکام خود را از ریاست دانشگاه دریافت کردند.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد فارس افزود: با توجه به سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای ارتقای علمی و جایگاه دانشگاه در جای جای کشور است، تصریح کرد: تمدید حکم رؤسای واحدها مبتنی بر عملکرد آنان در کیفیت آموزش و برنامه‌های دانشگاه، درآمدزایی، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد و.... است.


رییس واحد شیراز از رؤسای واحدهای دانشگاهی استان خواست با سعه صدر و تأکید بر اخلاق مداری از هیچ کوشش و تلاشی نسبت به اهداف عالی دانشگاه دریغ نورزند و تمام هم و غم خود را در حل مشکلات دانشجویان و مسائل ضروری دانشگاه بکار گیرند.


سارویی بر مواردی از قبیل: تسریع در امر پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری، کنترل هزینه‌ها، حضور و غیاب استادان و برگزاری منظم کلاس‌ها تأکید کرد و از نگاه متوازن و پدرانه به دانشجویان و مجموعه کاری سخن گفت و تاکید کرد که قصور، کوتاهی و عدم مسئولیت‌پذیری از هیچ رئیس و مسئولی در حوزه مدیریتی قابل قبول و پذیرفتنی نیست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته