دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سید جلال حسینی: کی‌روش باید آرامش داشته باشد/ تمرکز سرمربی تیم ملی را گرفته‌اند

مدافع تیم ملی گفت: بهتر است به جای ایجاد فضایی ملتهب برای تیم ملی، شرایطی فراهم شود که ملی‌پوشان و کادرفنی با تمام تمرکز به دنبال صعود به جام جهانی باشند.
کد خبر : 47366

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سید‌جلال حسینی هم از درگیری‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی خسته شده است. او با ابراز نگرانی از آینده تیمی که هدفش صعود به جام جهانی 2018 روسیه است، باور دارد که تیم ملی بدون آرامش موفق نمی‌شود. حسینی که این روزها مصدوم است و دیدار گذشته تیمش مقابل استقلال خوزستان را از دست داد، در دیدار فردای تیمش مقابل پدیده هم غایب خواهد بود و احتمال دارد به دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی هم نرسد. گفت‌وگوی خبرنگار ورزشی آنا با وی را در ادامه می‌خوانید:


* وضعیت مصدومیتت به کجا رسید.


-به صورت قطعی نمی‌توانم نظری بدهم. جواب MRI خودم را به دکتر خانلری نشان دادم و او برایم فیزیوتراپی به همراه تمرینات نرم را تجویز کرد. آنچه در آن شکی نیست کشیدگی و درد پایم است که فعلا مرا اذیت می‌کند. سعی می‌کنم با پیگیری دستورات پزشک تیم ملی پایم را درمان کنم تا به فرم خوبی برسم و زودتر از بند مصدومیت خارج شوم.


* به دو بازی تیم ملی در برابر تیم های ترکمنستان و گوام می‌رسی؟


- خودم دوست دارم که به تیم ملی کمک کنم به شرطی که پزشکان تیم ملی اجازه دهند.


* البته‌ به نظر می‌رسد که تیم ملی مقابل این دو تیم کار زیاد مشکلی پیش رو ندارد.


- به هیچ عنوان نباید حریفان را دست کم بگیریم. معتقدم در فوتبال روز دنیا دیگر بازی آسان معنای خاصی ندارد و همه حریفان دشوار هستند. ما با همین دیدگاه در خانه ترکمنستان متوقف شدیم و دو امتیاز از دست دادیم. بنابراین باید نوع نگاه به حریفان را عوض و به گونه‌ای بازی کنیم که انگار سخت‌ترین حریف پیش روی‌ ما ایستاده‌اند. به خاطر برد 6 بر صفر مقابل گوام نباید فکر کنیم که این تیم، تیم ضعیفی است. در هر صورت آنها در کشور خود بازی می‌کنند و از حمایت هوادارانش برخوردارهستند. ما نیاز به 6 امتیاز این 2 دیدار داریم چرا که باید به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم. امیدوارم همه حمایت کنند تا در این دو دیدار سنگین پیروز شویم. اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم در دور بعدی رقابت‌ها کار ساده‌تری داریم چرا که تیم‌های اول قرعه بهتری نصیب‌شان می‌شود.


* در حالی که زمان زیادی تا دوبازی تیم ملی باقی نمانده است اختلاف شدید کارلوس‌کی‌روش و دبیر کل فدراسیون فوتبال حواشی زیادی را به وجود آورده‌ است. فکر می‌کنی این مسائل در نهایت به ضرر چه کسی خواهد بود؟


- مشخص است دود این اختلافات فقط به چشم تیم ملی می‌رود. کی‌روش باید آرامش داشته باشد تا بتواند کارش را به خوبی انجام دهد. ای کاش چنین مسائلی هرچه زودتر به پایان برسد. تیم ملی مشکلات بزرگتری مثل نداشتن زمین تمرینی مناسب دارد آن وقت با ایجاد حاشیه برای او تمرکزش را می‌گیرند. به جای آنکه این همه دردسر برای کی‌روش درست کنند، باید فضایی فراهم شود که شرایط صعود تیم ملی هموار گردد. ادامه چنین روندی مسلما به ضرر همه فوتبال‌دوستان خواهد بود.


* با توجه به رابطه بسیار خوبی که با مهدی رحمتی داری به نظرت حواشی ایجاد شده برای دیگر گلرهای ملی به خاطر حضور او در تیم ملی درست است؟


-نمی‌توان عملکرد بسیار خوب مهدی را درون دروازه استقلال کتمان کرد. اما نباید فراموش کنیم که انتخاب بازیکن برعهده کی‌روش است و مسلما او بهتر از هر کسی می‌تواند تشخیص دهد که چه کسی دروازه‌‌بان تیم ملی باشد. بهتر است به جای ایجاد چنین حواشی که به ضرر تمامی گلرهای ملی‌پوش و خود رحمتی است، فضایی فراهم شود که مهدی و دیگر دروازه‌بان‌ها کارشان را انجام دهند. قطعا در آرامش کارها راحت‌تر پیش می‌رود.


* امسال شرایط نفت تهران را چطور می‌بینی. با توجه به مشکلات مالی که در این فصل داشته‌اید، شانسی برای حضور در بالای جدول دارید؟


- مدیرعامل باشگاه پیش از دیدار با استقلال خوزستان به اردوی تیم آمد و گفت که در این هفته مشکلات برطرف می شود. او وعده داد بخشی از پولمان را در این هفته خواهیم گرفت. امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود تا بازیکنان با کمترین دغدغه به مصاف حریفانش برود و بار دیگر در میان تیم‌های مدعی قهرمانی قرار بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته