دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 10:52

نخستین دانشجوی مقطع دکتری واحدمرودشت از پایان‌نامه خود دفاع کرد

دانشجوی مقطع دکتری رشته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت موفق شد از پایان‌نامه دوره دکترای خود به عنوان نخستین دانشجوی فارغ‌التحصیل دوره دکتری از این واحد دفاع کند.
کد خبر : 47360

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با اعلام این خبر تاکید کرد: این واحد در سایه توجه خداوند و تلاش‌های مسئولان دلسوز، به ویژه دکتر سید ابراهیم حسینی رئیس واحد، در سال‌های اخیر قدم‌های موثری در گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی دراین دانشگاه برداشته است که امید است با توجه پتانسیل‌های این واحد دانشگاهی به عنوان یک دانشگاه جامع، بتواند نقش مهمی را در معرفی افراد متخصص در سطح کشور ایفا کند.


دکتر مجتبی جعفری‌نیا تصریح کرد: دوره دکتری رشته ژنتیک مولکولی دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت در کنار 2 واحد تهران شمال و علوم و تحقیقات تهران، تنها واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور است که مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری را دارد.


رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت گفت: با توجه به عدم وجود مرکز مشاوره ژنتیک در شهرستان مرودشت این گروه در نظر دارد با راه‌اندازی یک مرکز مشاوره ژنتیک در سطح این شهرستان و زیر نظر این گروه تخصصی خدمات مناسب در این زمینه را به شهروندان این شهرستان ارائه کند.


به گزارش آنا، رباب احمدی دانشجوی مقطع دکتری رشته ژنتیک مولکولی موفق شد از پایان‌نامه دوره دکترای خود با عنوان «بررسی اثر دارویی مهار کننده آنزیم ارومتاز لتروزول سنس اروماتاز بر میزان بیان ژن در سلول‌های گرانولوزای افراد مبتلا به سندرم تخمدان‌های چند cyp19(cytochromep450) کیستی» به عنوان نخستین دانشجوی فارغ التحصیل دوره دکتری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دفاع کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته