دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1398 - 18:09
جشن ملی/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

انتخابات یکی از نمادهای بزرگ مبارزه است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جرم ما این است که سر تسلیم فرود نمی‌آوریم؛ از این رو انتخابات یکی از نمادهای بزرگ مبارزه است و هر رأیی که مردم در صندوق می‌اندازند تجدید بیعت است.
کد خبر : 473438
1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی با حضور در محل ستاد انتخابات وزارت کشور از همه دست‌اندرکاران برگزارکننده انتخابات تشکر کرد و گفت: از خبرنگاران و وزیر کشور به عنوان برگزارکننده انتخابات که مسئولیت بسیاری سختی است تقدیر و تشکر می‌کنیم.


وی تصریح کرد: در وضعیت فعلی می‌توانیم ادعا کنیم تمام کفر در مقابل اسلام ایستاده و سردمدارش آمریکاست و ایادی‌اش اروپا و برخی از کشورهای منطقه و تنها کشوری که لا اله الا الله می‌گوید ما هستیم.


رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جرم ما این است که سر تسلیم فرود نمی‌آوریم؛ از این رو انتخابات یکی از نمادهای بزرگ مبارزه است و هر رأیی که مردم در صندوق می‌اندازند تجدید بیعت است و این بسیار مهم است که البته آمریکا و ایادی‌اش نمی‌توانند تحمل کنند و هرچه در توان داشتند به کار بستند و جنگ آن‌ها ۴۰ سال است که با ملت ایران از اول انقلاب ادامه دارد و البته به جایی نرسیدند چون مردم ایران به فرمایش رهبری بصیرت دارند.


گلپایگانی با بیان اینکه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی در سراسر کشور و حتی خارج از ایران بصیرت خود را به تمام واقع نشان دادند، یادآور شد: سردار سلیمانی سرباز مخلص نظام بود و نتیجه آن، این بود که حتی کسانی که ظاهر خوبی نداشتند در مراسم تشییع وی شرکت کردند.


وی گفت: شرکت در انتخابات طبق فرمایش رهبری تکلیف شرعی است و مردم امروز در راستای انجام وظیفه خود در این میدان ظاهر شدند.


انتهای پیام/۴۰۷۹/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته