دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1398 - 12:41
نوبخت:

وزارت بهداشت هر مقدار بودجه برای پیشگیری از کرونا بخواهد، اختصاص می‌دهیم

معاون رئیس‌جمهور گفت که هر مقدار بودجه و اعتبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کند برای پیشگیری از ویروس کرونا اختصاص خواهیم داد.
کد خبر : 473404

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر نوبخت در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  مجلس بسیار می‌تواند در این شرایط حساس به دولت کمک کند، همچنین به قوه قضاییه کمک کند تا نظام مانند چهل و یک سال پیش در همه عرصه‌ها همچنان سرافراز پیش برود.


وی ادامه داد: خوشبختانه بر اساس آخرین گزارشی که مرکز آمار ایران برای پاییز داشت رشد مثبتی داشتیم و این گواهی را مراکز بین‌المللی یعنی هم صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی اعلام مرده اند که رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۰ مثبت است


معاون رئیس‌جمهور در ارتباط با تمهیدات دولت درباره کرونا، گفت: بعد از شیوع این بیماری در حین و گسترش آن در جهان وزارت بهداشت خود را تجهیز کرده و به نوع مناسبی تلاش کرد تا از ابتدا پیشگیری کند.


وی با اشاره به اینکه بالاخره با این جغرافیا که ایران دارد و این همه تعدد و تنوع مسافرانی که هست، افرادی وارد کشور می‌شوند، تصریح کرد: وزارت بهداشت و‌ درمان با همه امکانات و دولت نیز به طور ویژه از وزارت بهداشت و‌ درمان حمایت می‌کند. من با دکتر نمکی که خودشان در سازمان برنامه و بودجه بخش بهداشت و درمان را برعهده داشتند اعلام کردم که هر مقدار منابعی که لازم باشد با توجه به اینکه از جان مردم مراقبت می‌کنیم، خواستند از سوی سازمان برنامه و بودجه منابع را تخصیص می‌دهیم. 


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Germany
جمعه ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹
۰
کاشکی نوبخت کرونا بگیره
هلدینگ شایسته