دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 09:37
در سفر به استان مازندران؛

آیت‌الله آملی لاریجانی: مشکلات احصا شده و برنامه‌ریزی برای حل آن‌ها از عمده اهداف سفرهای استانی است

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان، مشکلات احصا شده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: نفس حضور در سفرهای استانی برای بررسی وضعیت قضایی استان است، البته پیش از این سفر برخی از مشکلات مورد بررسی قرار گرفت تا در طول سفر، تصمیم بهتری در مورد آن گرفته شود.
کد خبر : 47335

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی لحظاتی قبل در میان استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه در استان مازندران وارد فرودگاه ساری شد.


رئیس قوه قضائیه در سفر ۳ روزه خود به استان مازندران قرار است به مشکلات قضایی این استان رسیدگی کند.


در این سفر مسئولان عالی دستگاه قضا نظیر حجت‌الاسلام اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، حجت‌الاسلام رئیسی دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام کریمی رئیس دیوان عالی کشور، حجت‌الاسلام منظری رئیس دیوان عدالت اداری و جمعی دیگر آملی لاریجانی را همراهی می‌کنند.


وی در فرودگاه ساری و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان، مشکلات احصا شده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.


آیت‌الله لاریجانی افزود: نفس حضور در سفرهای استانی برای بررسی وضعیت قضایی استان است، البته پیش از این سفر برخی از مشکلات مورد بررسی قرار گرفت تا در طول سفر، تصمیم بهتری در مورد آن گرفته شود.


رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: آن دسته از مشکلاتی که در حین سفر امکان بر طرف شدن آن باشد بررسی و دستورات لازم برای رفع آن صادر می‌شود و مابقی نیز در تهران مورد ارزیابی و تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد.


آملی لاریجانی ادامه داد: در این سفر دیدارهایی هم با خانواده شهدا، فرهیختگان و دانشجویان و کارمندان دستگاه قضا خواهیم داشت.


وی گفت: امیدواریم با انجام این سفرها خدمت‌رسانی مطلوبی به شهروندان انجام گیرد و ما هم به اندازه خودمان در این خدمت‌رسانی مؤثر باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته