دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 09:49

نشست علمی تخصصی استادان گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد

گردهمایی سالیانه گروه معارف اسلامی و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 47327

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد در این نشست که با حضور ریاست دانشگاه و حدود 100 تن از استادان گروه معارف و قرآن واحد مشهد همراه بود، استادان در رابطه با موضوع جلسه «راهبردهای تدریس فعال با رویکرد تربیتی » به بحث و تبادل نظر پرداختند.


رئیس واحد مشهد در رابطه با تدریس فعال با رویکرد تربیتی توصیه‌هایی ارائه کرد و گفت: گروه معارف نقش مهمی در اجرای برنامه های فرهنگی دارد و می تواند مسائل روز جامعه را حل کند.


دکتر عباس شیخ الاسلامی بر راه‌اندازی کرسی های آزاداندیشی توسط این گروه تاکید کرد و افزود: نشست های علمی تخصصی استادان گروه معارف اسلامی باید افزایش یافته و اتاق فکر نیز ایجاد شود.


در ابتدای این جلسه حجت الاسلام محمد دارینی مدیر گروه معارف اسلامی واحد مشهد با ارائه گزارشی به فعالیت‌های یک سال گذشته این گروه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی پرداخت و خواستار توجه استادان به بعد تربیتی و پژوهشی در کنار مسائل آموزشی شد.


در این نشست از سه تن از استادان معارف و دو تن از استادان قرآن، عباسعلی پورمفتح، محمد حسین زنگنه، محمد هادی عرفانیان، عفت جلالی و زهرا دهقان منشادی تجلیل شدند.



این نشست با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان رضوی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده فنی مهندسی واحد مشهد برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته