دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1394 - 01:57

همایش بزرگ کونگ فوتوآ سنتی بانوان استان تهران برگزار شد

همایش کونگ فوتوآ سنتی بانوان استان تهران در شهرستان شهریار با حضور اساتید برتر این رشته ورزشی ، مدیران شهرستان و با همکاری و حضورکونگ فو کاران استان البرز در سالن آمفی تئاتر شهید کافی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 47322

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در این همایش که جمعه هفته گذشته برگزار شد، استاد مصطفی دهقانیان رئیس سبک کونگ فوتوآی سنتی، استاد​ ناهید بیات نائب رئیس بانوان سبک، حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیته هنرهای رزمی و مدال آوران این رشته ورزشی ، احمد عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، استاد ناصر همدانیان رییس هایت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان شهریار و دیگر مسئولین به همراه جمعی از ورزشکاران در این مراسم حضور یافتند.


در همایش کونگ فوتوآ سنتی بانوان استان تهران ابتدا قبل از حضور آقایان مسئول، استاد ناهید بیات نائب رئیس بانوان سبک کونگ فوتوآسنتی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حضار و بانوان پرتلاش در عرصه ورزش به سخنرانی و معرفی هنر کونگ فو پرداخت.


دراین همایش 15نفر مفتخر به کسب شالبند سبز (خط7) و15 نفر به دریافت شالبند سیرسبز ارتقاء یافتند.در پایان این مراسم به رسم یادبود به بانوان کونگ فوکاری که به ترفیع درجه شالبند دست یافتند، لوایح نفیسی اهدا شد.





انتهای پیام/

برچسب ها: شهریار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته