دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1398 - 11:15
در دانشگاه آزاد اسلامی گلپايگان برگزار شد؛

تريبون آزاد دانشجويی با موضوع انتخابات؛ اگر من نماینده بودم....

تريبون آزاد دانشجويی با موضوع انتخابات و این شعار که «اگر من نماینده بودم» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپايگان برگزار شد.
کد خبر : 473211
IMG_1267.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گلپایگان، همزمان با ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تریبون آزاد با موضوع انتخابات و با عنوان «اگر من نماینده بودم ...؟» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در محوطه این دانشگاه برگزار شد.


مدیر کانون بسیج اساتید  دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار آنا، هدف از برگزاری این مراسم را در راستای عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره لزوم مشارکت تمام آحاد جامعه در انتخابات و اهمیت این حضور در حل مشکلات داخلی و بین‌المللی عنوان کرد.


حمیدرضا خدایی افزود: «در جلسه تریبون آزاد واحد گلپایگان، دانشجویان در مورد معیارهای انتخاب نامزدهای اصلح، لزوم حضور دانشجویان و اقشار مختلف جامعه در انتخابات، نقش انتخابات در تعیین سرنوشت آحاد جامعه، اخلاق‌مداری نامزدها و ... به بیان نظر و دیدگاه‌های خود پرداختند.



رابط بسیج اساتید واحد گلپایگان نیز گفت: «در این تریبون به فرایند قانونی انتخابات و غیرقابل خدشه دانستن آن با حضور عوامل اجرایی، نظارتی و نماینده نامزدها در صحنه انتخابات پرداخته و بر وظیفه اصلی همه اقشار به‌ویژه دانشجویان در راستای انتخاب اصلح بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تأکید شد.»


علی گلزاری با گرامیداشت یاد و خاطره سردار د‌ل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به شخصیت چندبعدی او در عرصه‌های نظامی، ایمان، ایثار و عرفان پرداخت و دانشجویان را به خواندن وصیت‌نامه شهید تشویق کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: حمیدرضا خدایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته