ویژگیهای دیجیتال مارکتینگ چیست؟
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، نخستین سمینار دیجیتال مارکتینگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با ارائه توضیحاتی درباره اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ و چارچوب کلی دیجیتال مارکتینگ بر اساس متد RACE، نحوه فعالیت در این حوزه، بازاریابی محتوا، اصول بازاریابی رسانههای اجتماعی، بازاریابی ویروسی و بازاریابی در فضای مجازی برگزار شد.
حسن مزارعی مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در سمینار دیجیتال مارکتینگ این واحد دانشگاهی با بیان اینکه امروزه دیجیتال مارکتینگ بهعنوان یکی از نیازهای سازمانها، استارتآپها و کسب و کارها مبدل شده است، گفت: «ماهیت دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت در کسب و کار از یک انتخاب به ضرورت تغییر یافته است.»
مزارعی هزینه پایین، قابلیت سنجش دقیق، منعطف بودن با هر نوع کسب و کار و نگاه دقیق و هوشمندانه به مشاغل و بازار را از ویژگیهای دیجیتال مارکتینگ برشمرد و اظهار کرد: «با توجه به همهگیرشدن فضای مجازی، چگونگی طراحی کمپینهای اثربخش، انتخاب رسانه و محتوای جذاب، چگونگی برونسپاری و انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ و بهکارگیری مشاوران و کارشناسان حرفهای از عوامل موفقیت در کسب و کار هستند که در دیجیتال مارکتینگ به آن پرداخته میشود.»
به گزارش آنا، محمود بهبهانی مدرس سمینار دیجیتال مارکتینگ واحد بوشهر در این سمینار مسائلی را در سه حوزه مدیریت، کاربردها و ابزارها بهطور حرفهای مطرح کرد.
انتهای پیام/4062/
انتهای پیام/