دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 بهمن 1398 - 10:23
حجت‌الاسلام اسلامی مطرح کرد؛

اصلاح باورها از طریق برگزاری کارگاه‌های معرفت‌ و دانش‌افزایی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: «برای بهبود وضعیت فرهنگی در دانشگاه باید به اصلاح باورها از طریق برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی پرداخت.»
کد خبر : 472962
photo5935774245252608436.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از محمودآباد، حجت‌الاسلام احمد اسلامی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد به اهمیت مقوله فرهنگ در محتوای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار کرد: بیشتر دغدغه‌های رهبری، فرهنگی است و در این مورد می‌فرمایند «گاه دغدغه‌های فرهنگی خواب را از چشم‌های من می‌رباید.»


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران افزود: «رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرهنگی و جوان‌گراست. برای بهبود وضعیت فرهنگی در دانشگاه باید به اصلاح باورها از طریق برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی و دانش‌افزایی پرداخت.»


نیما رنجبر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمود آباد نیز در این جلسه به تشریح عملکرد فرهنگی و برنامه‌های آتی فرهنگی این مرکز دانشگاهی پرداخت.


در ادامه اعضای شورای فرهنگی به بحث و تبادل نظر درباره مسائل فرهنگی پرداختند.


پس از جلسه شورای فرهنگی، کارگاه آموزشی با عنوان «دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری» برای اعضای هیئت علمی این مرکز دانشگاهی با تدریس مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران برگزار شد.


حجت‌الاسلام اسلامی جلسه‌ای نیز با کارکنان این مرکز دانشگاهی داشت و به پیشنهادها و مشکلات کارکنان در راستای توسعه فرهنگی در دانشگاه گوش فراداد.


وی با اهدای تابلوی مزین به عکس مقام معظم رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دانشگاه و نصب آن به سردر سالن اجتماعات، این سالن را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کرد.


در انتها حجت‌الاسلام اسلامی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مرکز محمودآباد با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان‌های بلند شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته