دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش ضعیف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا/ امید به صعود به حداقل رسید

تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های ضعیفی ارائه کردند و امید آن‌ها برای صعود به دور حذفی اندک شده است.
کد خبر : 472930
ef306f37-9fd3-4d43-9c46-5ff5f1e6279b.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برای 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و هیچ‌کدام از این تیم‌ها موفق نشدند رتبه‌ای بهتر از سومی را به دست آورند.


در گروه A استقلال پس از تساوی در هفته نخست مقابل الشرطه عراق، در گام دوم شکست 2 بر یک برابر الاهلی عربستان نصیبش شد تا تیم سوم گروه باشد.


شهر خودرو که در دیدار اول برابر الهلال عربستان شکست 2 بر صفر را کسب کرده بود در گام دوم مقابل پاختاکور ازبکستان 3 بر صفر مغلوب شد تا تیم آخر جدول گروه B باشد.


پرسپولیس در بازی نخست مقابل الدحیل قطر 2 بر صفر بازنده شد در دومین دیدار خود برابر شارجه امارات به تساوی 2 بر 2 قناعت کرد تا در انتهای جدول گروه C بایستد.


در گروه D سپاهان که در اولین بازی 4 بر صفر العین امارات را از پیش رو برداشته بود در دومین مسابقه مقابل السد قطر 3 بر صفر مغلوب شد تا در رتبه سوم گروه D قرار بگیرد.


4 نماینده ایران از 8 بازی که در مجموع برگزار کردند تنها یک پیروزی و 2 تساوی کسب کردند و 5 بازی را با شکست از زمین خارج شدند تا از 24 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز به دست آورند و در چنین شرایط ناامیدکننده‌ای صعود به دور بعدی دشوارتر از زمانی است که رقابت‌های دور گروهی آغاز نشده بود. بدون تردید اگر نمایندگان ایران از هفته سوم جبران امتیازات از دست رفته را آغاز نکنند، نباید امیدی به صعود تیم‌های کشورمان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته