دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نوازی در گفتگو با آنا:

دلال‌ها دور استقلال جمع شده‌اند/ اشتباهات فردی و تاکتیکی باعث باخت به الاهلی شد

پیشکسوت استقلال گفت: متأسفانه باشگاه استقلال بلاتکلیف است و افرادی هم که امور را برعهده دارند غیراستقلالی هستند.
کد خبر : 472834
16.jpg

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال برابر تیم الاهلی عربستان گفت: استقلال شرایط دگرگونی در این چند وقت اخیر داشته است. با آمدن استراماچونی وضعیت استقلال خوب شد و بعد از رفتن او شرایط کمی برای تیم به هم ریخت. در حال حاضر با حضور فرهاد مجیدی در این تیم، شرایط به حالت عادی برگشته است. البته که سختی‌های خودش را هم دارد. به این خاطر که استقلال مدیرعامل ندارد و افرادی هم که در باشگاه حضور دارند، غیراستقلالی هستند.


وی گفت: متأسفانه عدم مدیریت در باشگاه استقلال باعث شد که در یک بازی مهم مقابل تیم الاهلی شکست بخوریم. متأسفانه نبود سرپرست فوتبالی این شرایط را برای تیم به وجود آورده است. وقتی روی نیمکت تیم دلال می‌نشیند، وضعیت استقلال بهتر از این نمی‌شود، تا کی باید طرفداران از تیم حمایت کنند. شنیدم یکی از اعضای هیئت مدیره هم با تیم سفر کرده و گویا غیب شده است. به هر حال این مشکلات استقلال است، اگرچه تیم از نظر فنی، شرایط قابل قبولی دارد.


پیشکسوت استقلال گفت: در بازی مقابل الاهلی عربستان بازیکنان از نظر روحی روانی مشکل داشتند و فکر می‌کنم اشتباهات فردی گریبانگیر استقلال شد. البته تعداد مصدومان این تیم خیلی زیاد است. من نمی‌دانم شرایط تمرینی تیم به چه صورت است اما مگر می‌شود این تعداد بازیکن مصدوم داشته باشیم. به هر حال استقلال تیم کوچکی نبود که مقابل الاهلی بازی را واگذار کند. اشتباهات فردی و تاکتیکی منجر به باخت این تیم شد.


نوازی با انتقاد از شرایط باشگاه استقلال گفت: متأسفانه در باشگاه استقلال هیچ‌کس پاسخگو نیست. تمام افرادی که بر سر کار هستند، غیر استقلالی هستند. در صورتی که ما پیشکسوتان زیادی داریم که همگی بیرون از گود قرار گرفته‌اند. در مقابل دلال‌ها دور تیم جمع شده‌اند. استقلال یک بزرگ‌تر ندارد تا به شرایط این تیم رسیدگی کند. هیئت‌مدیره هم در حال حاضر بلاتکلیف است. مدیرعامل این باشگاه هم نقش سرپرست را دارد. از زمانی که ما در استقلال در رده نوجوانان بازی می‌کردیم، این باشگاه مشکل زمین داشت و حالا با وجود اینکه بودجه‌های کلانی در این باشگاه هزینه می‌شود اما همچنان ثبات ندارد و با مشکلات نداشتن زمین روبه‌رو هستند.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته