دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 21:18
در گفت و گو با آنا

محمود افشاردوست: با بازیکن پیکان به شدت برخورد می‌کنیم/ فدراسیون منتظر گزارش رسوایی اخلاقی بازیکن پیکان

دبیرکل فدراسیون والیبال درباره موضوع رسوایی اخلاقی بازیکن پیکان و اخراجش از مسابقات جهانی گفت: گزارش این موضوع هنوز به ما نرسیده و اگر تایید شود به شدت برخورد با آن می کنیم.
کد خبر : 47263

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم والیبال پیکان در مسابقات باشگاه‌های جهان در برزیل که کسب عنوان چهارمی این تیم همراه بود با یک رسوایی اخلاقی برای نماینده ایران همراه شد.صبح امروز برخی رسانه‌های برزیلی مدعی شدند که «ر – ص»بازیکن تیم والیبال پیکان بخاطر رسوایی اخلاقی از مسابقات باشگاه‌های جهان اخراج شده است.


محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا گفت:«ما هم از طریق سایت های خارجی این موضوع را متوجه شدیم و با توجه به اینکه این خبر در روز آخر مسابقات روی خروجی سایت جهانی والیبال قرار گرفت فعلا پیگیری در این رابطه صورت گرفته نشده است.»


وی افزود:«هم اکنون تیم هم در حال بازگشت به ایران است و ما منتظر گزارش نهایی این موضوع هستیم و فعلا چون هیچ اطلاعی از ماجرا نداریم نظر نهایی را نمی توانیم اعلام کنیم.»


دبیر کل فدراسیون والیبال ضمن ابزار ناراحتی از این ماجرا عنوان کرد: «متاسفانه این موضوع حساسی است و نباید به سادگی از آن گذشت. شک نکنید اگر براساس گزارش هایی که به ما می رسد صحت این ماجرا تایید شود فدراسیون هم با آن به شدت برخورد خواهد کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب