دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ظرفیت هواداران پرسپولیس مقابل شارجه اعلام شد

ظرفیت ورزشگاه دیدار تیم‌های شارجه و پرسپولیس 13 هزار نفر است و هزار صندلی را در اختیار هواداران سرخ‌پوش قرار می‌گیرد.
کد خبر : 472522
636771039397094671_lg.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و شارجه از سری رقابت‌های روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020، گروه C، به ریاست چئون هین چانگ از هنگ‌کنگ و با حضور ارزیاب داوری، دیگر نمایندگان کنفدراسیون از بخش‌های مختلف از جمله امنیت، نمایندگان نهادهای ذی‌ربط در برگزاری مسابقه و نمایندگان دو باشگاه از ساعت 11 به‌وقت محلی در ورزشگاه شارجه آغاز به کار کرد.


افشین پیروانی، علیرضا اشرف، محمد فارسیان و امیرعلی حسینی از حاضران در این جلسه بودند. در این جلسه نماینده کنفدراسیون ابتدا طبق روال به شرح و یادآوری بعضی قوانین و پروتکل‌های قبل و حین برگزاری مسابقه پرداخت.


در ادامه درباره وضعیت لباس‌ها تصمیم‌گیری شد که بر اساس آن پرسپولیس یکدست سرخ‌پوش و شارجه یکدست سفیدپوش خواهد بود. دروازه‌بان‌ها هم با همین ترتیب یکپارچه سبز و زرد به تن می‌کنند و نیمکت نشینان نیز در سمت پرسپولیس کاور طوسی و در سمت شارجه کاور کرم‌رنگ به تن خواهند داشت.


ظرفیت ورزشگاه 13 هزار نفر اعلام شد که بیش از هزار صندلی آن در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود. درهای ورزشگاه نیز از ساعت 17:35 به روی تماشاگران دو تیم باز خواهد شد. حرکت پرسپولیس از هتل نیز در ساعت 17:30 است.


نشست خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس امروز از ساعت 16 و تمرین رسمی از ساعت 19 در ورزشگاه شارجه انجام می‌شود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب