دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1398 - 11:45
محسن هاشمی:

لیست «یاران هاشمی» منتسب به آقای هاشمی نیست/ نامزدهای این لیست اگر رأی نیاوردند ناراحت نشوند

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تأکید کرد: یاران هاشمی عنوان ژورنالیستی بوده که به معنای انتساب لیست به آقای هاشمی و خانواده ایشان نیست.
کد خبر : 472506

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی، عضو شورای مرکزی حزب سازندگی در نشست خبری امروز این حزب اظهار کرد: مجلس نخستین نهاد مردم‌سالاری بود که بعد از انقلاب نهادینه شد و عمر مجلس به 40 سال می‌رسد. مجلس یازدهم در حال اهمیت فراوانی دارد که کشور با چالش‌های فراوانی روبروست.


وی افزود: افزایش فشارهای اقتصادی به دلیل تحریم‌ها اصلی‌ترین چالش است، همچنین در این دوره افت ارزی و کاهش ارزش پول ملی داشتیم که سطح رفاه را پایین آورد و مشکلات افزایش یافته است و در حال حاضر ۸ دهک جامعه را درگیر خود کرده و به همین دلیل حاکمیت برای مشارکت در انتخابات حساس شده است.


هاشمی اضافه کرد: چالش بعدی مربوط به عملکرد مجلس است که با مجموع اتفاقات نشان می‌دهد اثرگذاری مجلس به‌ویژه در مباحثی نظیر بنزین، کاهش یافته است.


رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره انتخاب اسم لیست یاران هاشمی گفت: کاندیداهایی که در این لیست حضور دارند اگر نتوانند به مجلس راه پیدا کنند نباید ناراحت شوند؛ چون وظیفه ما این بود فهرستی بدهیم تا کسانی که به مشی حزب کارگزاران اعتقاد دارند به آن رأی دهند.


وی افزود: یاران هاشمی عنوان ژورنالیستی بوده که به معنای انتساب لیست به آقای هاشمی و خانواده ایشان نیست.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
۰
من‌از‌حماقت‌بعضی‌ها‌در‌شگفتم‌خود‌آقای‌رفینجانی‌در‌انتخابات‌مجلس‌رای‌نیاوزد‌و‌رئیس‌مجمع‌تشخیص‌مصلحت‌شد‌حالا‌بعضی‌ها‌می‌خواهند‌از‌اسم‌ایشان‌استفاده‌کنند‌و‌رای‌بیاورند‌هنوز‌هم‌‌محرومین‌موقع‌خرید‌دارو‌و‌پرداخت‌حق‌فنی‌به‌داروخانه‌بررفسنجانی‌لعنت‌می‌فرستنداین‌بیشعورها‌می‌خواهند‌از‌نام‌او‌استفاده‌کنند
هلدینگ شایسته