دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شاگردان مجیدی آماده غلبه بر نماینده سعودی/ الاهلی پل بزرگ صعود استقلال می‌شود؟

تیم فوتبال استقلال ایران با برتری مقابل الاهلی عربستان می‌تواند گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بردارد.
کد خبر : 472448
استقلال الشرطه.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 امروز با برگزاری 4 مسابقه آغاز می‌شود و در یکی از این دیدارها استقلال ایران ساعت 19 در ورزشگاه جابر بن حمد کویت به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت. 


هر دو تیم در اولین دیدار خود به تساوی یک بر یک رسیدند. استقلال در خانه الشرطه یک امتیاز گرفت و تک‌امتیاز الاهلی مقابل الوحده امارات به دست آمد. با توجه به اینکه میزبان دیدار امروز نماینده عربستان است و تیم‌های ایرانی و سعودی چند سالی است در زمین ثالث بازی می‌کنند، نماینده کشورمان این فرصت را پیدا کرده تا بتواند با کسب پیروزی گام بلندی برای صعود به مرحله حذفی بردارد. البته کسب تساوی هم نتیجه مطلوبی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شود.


فرهاد مجیدی در دیدار امروز نمی‌تواند از شیخ دیاباته به طور قطع استفاده کند و بازی دادن به مهدی قائدی، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی و محمد بلبلی نیز ریسک بالایی دارد. سرمربی تیم استقلال نیاز مبرمی به بازیکنان تأثیرگذار تیمش دارد و باید دید او می‌تواند از کادر پزشکی باشگاه مجوز بازی گرفتن از مصدومانی را که در این هفته توانستند در کنار تیم تمرین کنند بگیرد یا اینکه به دیگر بازیکنان فرصت حضور در زمین را خواهد داد.


الاهلی پس از بازی با الوحده امارات در دیداری مهم در لیگ برتر عربستان به مصاف الوحده رفت و در این مسابقه مغلوب شد تا بازنده و با خستگی بیشتر نسبت به آبی‌پوشان ایران به دیدار امروز برسد. کریستین گروس سرمربی سوئیسی این تیم قصد فسخ دوطرفه قراردادش را دارد و صالح المحمدی به‌عنوان سرمربی جدید الاهلی به احتمال فراوان معرفی می‌شود. در دیدار امروز مازن بهکلی دستیار عربستانی گروس هدایت نماینده سعودی را بر عهده خواهد داشت و این موضوع به سود استقلال است.


الاهلی پیش از این دو بار با استقلال مسابقه داده که در هر دو دیدار بازنده از زمین خارج شده و آبی‌های ایران امیدوارند تا بار دیگر از سد الاهلی بگذرند.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته