دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1398 - 09:29
معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مطرح کرد؛

دانشگاه نقش موثری در هرچه باشکوه‌تر شدن انتخابات در کشور دارد

معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزارت علوم همه دانشجویان و قشر فرهیخته جامعه را به حضور پرشمار در انتخابات دعوت می‌کند.
کد خبر : 472315
غفاری 1.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،  غلامرضا غفاری اظهار کرد:  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌های ویژه‌ای را برای اردوهای جهادی و انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد و تا حد توان از اردوهای راهیان نور حمایت می‌کند.


وی افزود: ما به همه دانشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم که به همه برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی به منظور اطلاع‌رسانی و مشارکت در انتخابات توجه ویژه‌ای شود و همکاری‌های لازم با آن‌ها صورت گیرد.


معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: هرچه به زمان برگزاری اردوهای راهیان نور نزدیک‌تر می‌شویم اهمیت برنامه‌ریزی مناسب بیشتر از گذشته خود را نشان می‌دهد. خوشبختانه هم سازمان بسیج دانشجویی و هم ستاد وزارت علوم به خوبی در این زمینه فعال است.


غفاری عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که دانشگاه در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور با آن درگیر هستند کمبود بودجه است. ان‌شاالله با تمهیداتی که مدیران دانشگاه در این خصوص اندیشه‌اند این مشکل نیز برطرف شود.


وی خاطرنشان کرد: معمولاً اردوهای جهادی در تابستان انجام می‌شود تا دانشجویان در فرصتی که کمتر سرگرم برنامه درسی خود هستند به فعالیت‌های جهادی در مناطق مختلف کشور بپردازند. در این خصوص نیز سازمان بسیج دانشجویی و مسئولان دانشگاه‌های سراسر کشور همکاری خوبی باهم دارند.


معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: وزارت علوم خود به طور مستقیم مسئول برگزاری اردوهای جهادی و اعزام دانشجویان برای بازسازی مناطق سیل زده نیست بلکه به عنوان رابطی بین تشکل‌های دانشجویی و دانشگاه‌ها عمل می‌کند تا برای جهادگران از لحاظ کارهای ستادی مشکلی ایجاد نشود. وزارت خانه در خصوص تامین بودجه تا حد ممکن از دانشگاه‌های برگزار کننده اردوهای جهادی حمایت می‌کند.


انتهای پیام/4144/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب