دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

الزام شهرداری برای صدور «برات کارت» برای پرداخت بدهی پیمانکاران

اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت طرح صدور "برات کارت" از سوی شهرداری تهران برای پرداخت بدهی پیمانکاران رای مثبت دادند.
کد خبر : 472297
_ALI2287.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران طرح یک فوریتی شهرداری برای صدور طرح برات‌کارت به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان مورد بررسی قرار گرفت.


عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در ارتباط با این طرح عنوان کرد: در بودجه سال قبل نحوه پرداخت دیون طلبکاران حقیقی را خیلی روشن ندیده بودیم و این موضوع مشکلاتی را برای شهرداری تهران ایجاد کرد.


وی ادامه داد: با سه بانک برای صدور برات کارت صحبت‌هایی انجام شده تا نسبت به این موضوع اقدام کنیم و این در حالی است که ما ۲۶ هزار مورد ردیف بدهکاری داریم.


معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با بیان این‌که برخی از این رکوردها تکراری است یعنی یک پیمانکار هم در منطقه پنج برای ما کار انجام داده است و هم در یک منطقه دیگر، افزود: ما اولاً طلبکاران را به دو بخش زیر 500 میلیون تومان و بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان تقسیم کردیم تا پرداخت‌ها سهل الوصول‌تر باشد.


امامی در ارتباط با یک فوریت این طرح گفت: طبیعی است که آخر سال است و پیمانکاران قصد پرداخت دیون را به کارمندانشان دارند و باید هر چه سریع‌تر پول آنها را بدهیم.


گفتنی است یک فوریت این طرح در خصوص صدور طرح برات کارت به مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان با ۱۵ رأی موافق به تصویب رسید.


انتهای پیام/۴۱۰۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته