دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 10:12

تعداد لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان به عدد 4 رسید!

احزاب اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال تهیه لیست‌های انتخاباتی متفاوتی هستند؛ این در صورتی است که آنها در هفته‌های گذشته اعلام کردند هیچ لیستی برای انتخابات اعلام نمی‌کنند.
کد خبر : 472214

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، 8 حزب اصلاح‌طلب روز گذشته در بیانیه‌ای لیست مورد نظرشان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند.


البته در اقدامی یکطرفه حزب کارگزاران سازندگی دو روز قبل از اعلام لیست این 8 حزب اصلاح‌طلب لیست مورد حمایت خودش برای انتخابات تحت عنوان «یاران هاشمی» را منتشر کرد. نکته جالب این است که افرادی مثل مصطفی کواکبیان در لیست کارگزاران سازندگی دیده نمی‌شوند.


این موضوع نشان از اختلاف جدی در بین احزاب اصلاح‌طلب دارد. ارائه لیست توسط حزب کارگزاران سازندگی هم سبب ایجاد انتقادهای فراوانی از سوی برخی از اصلاح طلبان مانند؛ وکیلی و صادقی شده است.


گفتنی است؛ بعد از ارائه دو لیست توسط احزاب اصلاح‌طلب شنیده شده که حزب اسلامی کار هم در حال تهیه لیستی جداگانه برای شهر تهران است.


بعد از این اختلاف‌ها امروز شنیده شده که حزب ندای ایرانیان به دبیرکلی صادق خرازی در تدارک لیستی 30 نفره برای انتخابات مجلس در تهران است که به این ترتیب تعداد لیست‌های انتخاباتی اصلاح‌طلب در تهران تاکنون به عدد 4 لیست رسیده است.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

برچسب ها: اصلاحطلبان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته