دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کی‌روش: حرف اسدی خنده دار است/ به رحمتی فرصت عذرخواهی دادم اما استفاده نکرد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اسدی باید نگران حقوق من‌ که پرداخت نشده است باشد نه اینکه در مورد دعوت نشدن یک بازیکن به تیم ملی صحبت کند.
کد خبر : 47208

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، کارلوس کی‌روش بعد از حضور در فدراسیون فوتبال و برگزاری جلسه با علی کفاشیان گفت: «امروز با کفاشیان در خصوص مسائلی که اتفاق افتاد صحبت کردم که نتیجه این نشست این بود که اگر هر شخصی صحبتی تحریک‌آمیز و ناشایسته‌ای در مورد من انجام دهد نماینده حقوقی‌ام و شخص رئیس فدراسیون پیگیری جدی کنند. البته در این جلسه کفاشیان دستور کتبی به من داد که طی آن اجازه صحبت در مورد این مسائل ندارم.»


کی‌روش در ادامه درباره اینکه علیرضا اسدی گفته که فرگوسن سرمربی سابق منچستر ابراز تاسف کرده که کی‌روش دستیار او بوده گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ من اسدی را نمی‌شناسم! او هر نظری در مورد الکس فرگوسن داشته باشد نمی‌توانم جلوی خنده ام را بگیرم و سعی می‌کنم نخندم! اما سعی می‌کنم گریه هم نکنم. صحبت او باید به عنوان جوک سال انتخاب شود. »


وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا خبر دارد اسدی مدتی در تیم ملی بازی کرده است گفت: «تا جایی که من می‌دانم زمانی اسدی در تیم ملی بوده که ۱۴ بازیکن از این تیم محروم و مصدوم بوده‌اند که ایشان به تیم ملی دعوت شده است. به هر حال ایشان به عنوان کارمند فدراسیون اجازه ندارد در رابطه با مسائل فنی صحبت کند. خواهش می کنم مرا بیشتر نخندانید! دچار درد هستم و اگر بخواهم بخندم این درد بیشتر می‌شود.»


سرمربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: «به نظر من، این کارمند فدراسیون باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشد، یا مشکلات عدیده دیگری مانند مشکلات زمین تمرین باشد، اما یک مرتبه ایشان تصمیم گرفته در مورد دعوت نشدن یک بازیکن به تیم ملی صحبت کند.»


کی روش در مورد اینکه استقلال اعلام کرد بازیکنانش را به خاطر بی احترامی به رحمتی در اختیار تیم ملی قرار نمی‌دهد گفت: «صحبت من ساده است 4 گلر در تیم ملی داریم. کارمند فدراسیون که اجازه صحبت در مورد تیم ملی را ندارد. البته این مسائل هیچ ربطی به رحمتی ندارد. همانطور که همیشه گفتم او دروازه‌بان خوبی است و پسر با شخصیتی هم است اما جزئی از برنامه‌های من نیست. من بازیکنان را بنا بر کارکترشان انتخاب می کنم احتمالا برای استقلال رحمتی بسیار خوب است.»


وی در پایان افزود: «وقتی رحمتی سال گذشته بیرون گذاشته شد کسی به فکرش نبود. او 35 سال دارد و در جام جهانی 38 ساله می‌شود. من، حقیقی، بیرانوند، اخباری و سوشا را دارم. سوشا در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کند. رحمان احمدی هم کمک کرد تا به جام جهانی صعود کنیم. البته او اشتباهاتی داشت که کنار رفت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته