دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کریستوویچ شاهین را با سقوط بیگانه‌تر کرد

میشو کریستوویچ موفق شده شاهین را از قعر جدول جدا کند و این تیم امید زیادی برای ماندن در لیگ برتر پیدا کرده است.
کد خبر : 471972
میشو کریستوویچ42.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم شاهین بوشهر روز گذشته موفق شد برابر ماشین‌سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به برتری 3 بر یک دست یابد.


این پیروزی، سومین بُرد پیاپی شاهین بوشهر در لیگ برتر این فصل محسوب می‌شود و جالب اینکه در تاریخ 78 ساله شاهین هیچ‌گاه سه پیروزی متوالی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران رقم نخورده بود. 9 امتیاز اخیر باعث شد تا شاهین برای اولین بار در نوزدهمین دوره لیگ برتر از رتبه 16 جدول رده‌بندی کنده شود و به رتبه 15 صعود کند.


برتری‌های اخیر شاهین با میشو کریستوویچ رقم خورد؛ سرمربی اهل کرواسی نماینده بوشهر که سابقه بازی در قامت مدافع تیم ملی یوگسلاوی سابق را در کارنامه دارد و برای آن تیم گلزنی هم کرده است، در تیم هایدوک اشپیلت و زرینسکی موستار کرواسی سرمربی بود و در تیم ملی این کشور به‌عنوان دستیار مربیگری کرد.


او پس از چند فصل مربیگری در تیم مس رفسنجان پیش از اتمام نیم‌فصل لیگ نوزدهم به‌عنوان سرمربی شاهین بوشهر انتخاب شد و با نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر گرفته امید زیادی در تیمش ایجاد کرده که در لیگ برتر ماندگار شود. او با تیمی که از 17 بازی 7 امتیاز گرفته بود در سه بازی اخیر 9 امتیاز کسب کرده و حالا شاگردانش امید زیادی دارند تا با کسب پیروزی بعدی از منطقه سقوط فاصله بگیرند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته