دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 14:49
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد قائم‌شهر:

دولت آل سعود با بی‌تدبیری در فاجعه منا سقوط خود را نشانه گرفت

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد قائم‌شهر در جمع خانواده‌های داغدار فاجعه منا گفت: دولت آل سعود با بی‌تدبیری و حرکت زشت خود موجبات سقوط خود را فراهم کرد.
کد خبر : 47188

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهدی فلاح در مراسم یادمان جان‌باختگان اربعین فاجعه منا همراه با سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین که با حضور خانواده‌های دلسوخته فاجعه منا شهرستان قائم‌شهر، دکتر حسین ابراهیمیان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مازندران، دکتر باقرزاده رئیس واحد، هیات رئیسه دانشگاه، استادان، دانشجویان و کارمندان واحد با همت معاونت دانشجوئی و فرهنگی واحد قائم‌شهر در تالار شهداء قائم‌شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان فاجعه منا ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و اربعین شهدای منا را تسلیت گفت.


معاون دانشجویی و فرهنگی واحد قائم‌شهر درباره کسانی که در راه خدا و رسول خدا از منازل خودشان مهاجرت می‌کنند و در این راه جان خود را از دست می‌دهند، گفت: این افراد کسانی هستند که اجرشان در نزد خداوند محفوظ است و به فرموده امام صادق (ع) این افراد از هول و ولای قیامت درامانند و اگر این اتفاق در حالت احرام صورت گیرد در صحرای محشر لبیک گویان محشور خواهند شد.


فلاح با بیان این نکته و تأکید مقام معظم رهبری درباره فراموش نکردن فاجعه منا گفت: نباید این فاجعه عظیم و دلخراش تا سالهای سال از ذهنمان فراموش شود و از این قضیه غافل باشیم.


وی این حرکت دولت آل سعود را زشت، ناپسند و غیرانسانی خواند و اظهار کرد: دولت و ملت ایران اسلامی و تمام مردم مسلمان جهان این حرکت را محکوم کرده و مطمئن هستند یک فکر کاملاً پیشرفته و شیطانی پشت این رخداد بزرگ وجود داشت که دولت آل سعود با بی‌فکری، خود را در باتلاقی فرو برد که به امید خداوند سقوطش را نزدیک کرده است.


فلاح تقارن اربعین فاجعه منا و روز ۱۳ آبان را خیر خواند و گفت: یادمان باشد عامل اتفاقات این چنینی استکبار جهانی است و تأکید کرد هر کسی از این فاجعه حمایت و حتی سکوت کرد حتماً در زمره استکبار جهانی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته