دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی رابطه هنر و سردار سلیمانی در «ملک سلیمان»

سومین قسمت از ویژه‌برنامه «ملک سلیمان» با حضور رئیس حوزه هنری به بیان ناگفته‌هایی از شخصیت و فعالیت سردار سلیمانی می‌پردازد.
کد خبر : 471805
index.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «ملک سلیمان» ویژه برنامه شبکه یک سیما در ایام اربعین شهادت سردار قاسم سلیمانی است که در سومین قسمت با حضور محسن مومنی، رئیس حوزه هنری به بیان ناگفته‌هایی از شخصیت و فعالیت سردار سلیمانی می‌پردازد.


مسئولان سرشناس کشوری و لشگری با حضور در این برنامه، ضمن بیان ویژگی‌های فرماندهی و پاسداری سردار سلیمانی، ابعاد ناگفته‌ای از شخصیت و زندگی او  را مطرح می‌کنند و سیر کمال تا رسیدن به نقطه والای شهادتش مورد بررسی قرار می‌گیرد.


محسن مومنی شریف، رئیس حوزه هنری مهمان سومین قسمت از این برنامه است. او در این برنامه ناگفته‌هایی از رابطه سردار دلها و هنر و هنر اسلامی ایرانی از منظر این شهید والامقام را مطرح خواهد کرد.


«ملک سلیمان» کاری از بسیج صداوسیما با مشارکت سازمان تبلیغات و همکاری شبکه یک سیما است که با تهیه‌کنندگی مهدی سموعی و با اجرای محمد دلاوری هرشب پس از خبر 19 از شبکه یک پخش می‌شود. سومین قسمت از این برنامه 10 قسمتی امشب 24 بهمن‌ماه ساعت 19:45 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.


انتهای پیام/4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب