دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر: حوزه آموزش و پژوهش قلب تپنده دانشگاه است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر حوزه آموزش و پژوهش را قلب تپنده هر دانشگاه دانست و گفت: آموزش و پژوهش در کنار یکدیگر برای ارتقای سطح علمی دانشگاه حائز اهمیت است و همه باید تلاش کنیم تا بین آموزش و پژوهش توازن لازم ایجاد شود.
کد خبر : 47179

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس موسی رئیسی در مراسم تودیع و معارفه معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر، خدمت در دانشگاه و به دانشجویان را آرزوی خیلی از مدیران دانست و این مسئولیت‌ها را یک فرصت استثنایی برای خدمت به نظام، انقلاب و مردم عنوان کرد.


وی افزود: حال که این فرصت‌ها و مسئولیت‌ها به ما داده شده باید به بهترین شکل ممکن و با توانی مضاعف، این فرصت را مغتنم شمرده و برای جامعه دانشگاهی کشور عزیزمان خدمت کنیم چرا که این پست‌ها یک امانت هستند و باید سعی کنیم امانت دار خوبی باشیم.


مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد مرکز نیکشهر نیز با قدردانی از زحمات مهندس کمالی و همچنین تبریک به عبدالغفور بیجارزهی به عنوان معاون جدید دانشگاه، این قبیل تغییرات را باعث بوجود آمدن فکری نو و جدید در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه دانست و گفت: کارکنان حوزه آموزش می‌توانند به عنوان بازوی توانمندی برای معاون آموزشی و دانشجویی باشند.


حجت‌الاسلام علی لطفیان سرگزی، دانشگاه را مرکز انسان‌سازی و ساختن اندیشه و فکر در هر کشوری دانست و عنوان کرد: اهمیت دانشگاه به عنوان اهمیت آینده کشور است اگر ما بخواهیم در آینده، کشوری پیشرفته و مترقی داشته باشیم باید به دانشگاه و به ویژه به حوزه آموزش آن نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.


در ادامه مهندس حسین کمالی با قدردانی از همراهی استادان، کارکنان و همکاران حوزه آموزش، گزارشی کوتاه از عملکرد خود در این حوزه ارایه داد و عبدالغفور بیجارزهی به عنوان معاون جدید، به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.


در پایان این مراسم هم با اهدای لوح از زحمات کمالی معاون پیشین آموزشی و دانشجویی دانشگاه قدردانی و در حکمی عبدالغفور بیجارزهی به عنوان معاون جدید آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته