دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حسین ابراهیمی: اسکوچیچ در افت فولاد نقش ندارد/ برای برد استقلال به تهران می‌رویم

هافبک فولاد خوزستان گفت: نتیجه نگرفتن فولاد ناشی از چندین عامل است که اسکوچیچ کمترین نقش را در آن دارد.
کد خبر : 47175

حسین ابراهیمی یکی از پدیده های لیگ در چند سال اخیر بوده است. بازیکنی که با درخشش در داماش گیلان به نفت آمد و عملکردخوبی را در این تیم داشت. ابراهیمی در نقل و انتقالات این فصل راهی اهواز شد تا پیراهن فولاد خوزستان برتن کند، اما نتیجه نگرفتن فولاد در این فصل بر روی نمایش این بازیکن هم تاثیرگذار بود.


ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص بازی این هفته این تیم مقابل استقلال در جام حذفی گفت: «بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی سخت است. در این فصل استقلال یکی از آماده‌ترین تیم های لیگ است و درصدر جدول قرار دارد اما با توجه به اینکه این بازی در چارچوب جام حذفی انجام می شود و این جام یک راه میانبر خوب برای حضور تیم ها در جام باشگاه‌های آسیا است، تمام سعی خودمان را می کنیم تا نتایج ضعیفی که در لیگ کسب کردیم را در جام حذفی جبران کنیم.»


هافبک تیم فولاد در مورد عملکرد سرمربی این تیم در این فصل لیگ برتر بیان داشت: «اسکوچیچ یکی از بهترین مربی های خارجی است که در ایران مربیگری کرده است و در کیفیت فنی او هیچ شکی نیست. از زمانی که اسکوچیچ در ملوان حضور داشت قابلیت خودش را نشان داده است و همه بازیکنانی که با او کار کردند به این موضوع اشاره می کنند. اما در این فصل همه عوامل در فولاد دست به دست هم داده است تا تیم نتیجه نگیرد و سرمربی تیم نقش کوچکی در افت فولاد دارد.»


وی ادامه داد: «مشکل دیگری که در فولاد وجود دارد نحوه گل خوردن ما است. بازیکنان ما نهایت سعی خودشان را می کنند اما توپ وارد دروازه نمی شود، ولی توپ‌های تیم رقیب خیلی زیبا وارد دروازه ما می شود. به نظر من برنامه نود اگر پنج گل برتر ماه را انتخاب کند، چهار گل برتر را فولاد خورده است.»


با وجود درخشش ابراهیمی در چند فصل اخیر لیگ برتر، اما وی امسال در فولاد نمایش خوبی نداشت، وی در این مورد گفت: «زمانی که یک تیم نتیجه نگیرد، این عامل باعث افت بازیکنان هم می شود و افت فولاد روی بازی من هم تاثیر گذاشت. من همه توان خودم را در بازی می گذارم تا تیمم بهترین نتیجه را کسب کند و هیچ وقت برای تیمی که بازی کردم کم کاری نکردم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته