دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1398 - 12:10
نمکی:

هیچ مورد ابتلاء به کرونا در کشور وجود ندارد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه  کرونا برای ایران و جهان تهدید به حساب می‌آید و صدای پای کرونا را از پشت مرزها می‌شنویم، گفت: خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه مورد ابتلاء به کرونا در کشور مشاهده نشده است.
کد خبر : 471562
156383705.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سعید نمکی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات کشور برای مقابله با ویروس «کرونا»، اظهار کرد: کرونا چه برای ایران و چه برای جهان یک تهدید به حساب می‌آید و صدای پای کرونا را از پشت مرزها می‌شنویم.


وی افزود: خوشبختانه تا به امروز هیچ گونه مورد ابتلاء به کرونا در کشور مشاهده نشده است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خبر ابتلای یک زن به «کرونا»، گفت: موردی که مطرح می‌شود، مربوط به یک خانم چینی در زنجان بود که تحت نظر بوده و سه بار از او تست انجام گرفت؛ تمامی این تست‌ها نیز خوشبختانه همه منفی بوده و تا به امروز هم خوشبختانه هیچ مورد مثبتی از ابتلاء به کرونا نداریم.


نمکی همچنین در مورد دانشجویانی که از ووهان چین به کشور بازگشته‌اند، گفت: هم‌وطنان ما که از ووهان بازگشته‌اند، در قرنطینه بوده و تمامی تست‌هایی که انجام گرفته و بررسی‌هایی که انجام شد، منفی بوده و خوشبختانه حال همه آنها خوب است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در ۳۶ نقطه از مبادی ورودی کشور همه موارد را تحت نظر داریم، افزود: پروازهای مستقیم از چین نیز خوشبختانه و یا متأسفانه برقرار نیست. البته ما اصلاً خوشحال نیستیم روابط با جهان دچار مشکل باشد و امیدواریم هرچه زودتر مشکل آنها حل شود.


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته