دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1398 - 09:00
آیت‌الله رشاد در گفتگو با آنا:

آمریکایی‌ها غلط می‌کنند سرزمین فلسطین را معامله کنند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمریکایی‌ها غلط می‌کنند سرزمین فلسطین را معامله می‌کنند، مگر حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین در اختیار آمریکایی‌هاست که برای آن طرح ارائه می‌کنند؟
کد خبر : 471512

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح آمریکایی-صهیونیستی با عنوان «معامله قرن» اظهار کرد: سرزمین فلسطین متعلق به ملت آن است و فقط این مردم هستند که حق تعیین سرنوشت خود را دارند.


وی افزود: مگر حریت و استقلال ملت‌ها قابل معامله است که عده‌ای بنشینند و سرخود تصمیم‌هایی درباره چگونگی  اداره ممالک دیگر بگیرند؟


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه مگر فردی که مالک کالایی نیست می‌تواند آن را سر چهارراه بفروشد، تصریح کرد:  آمریکایی‌ها غلط می‌کنند که سرزمین فلسطین را معامله می‌کنند، مگر حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین در اختیار آمریکایی‌هاست که برای آن طرح ارائه می‌کنند؟


رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر اینکه توطئه معامله قرن از پیش شکست خورده است، خاطرنشان کرد: محور مقاومت نخواهد گذاشت که چنین ظلمی به مردم فلسطین روا شود و پاسخ هر اشغالگری صهیونیست‌ها را با گلوله خواهد داد.


آیت‌الله رشاد گفت: به همت جبهه مقاومت زمان حذف غده سرطانی صهیونیسم از جغرافیای سیاسی جهان و منطقه نزدیک است و آمریکا و انگلیس هم بدانند که در جایگاه پدیدآورندگان رژیم صهیونیستی آنان هم از عواقب چنین رفتارهایی در امان نخواهند بود.


انتهای پیام/4034/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته