دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1398 - 14:14
در مسیر آزادی؛ لاریجانی در جمع خبرنگاران:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن دشمن را مأیوس خواهد کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را مأیوس خواهد کرد.
کد خبر : 471420
index.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در تهران، در جمع خبرنگاران درباره تأثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۲۲ بهمن متعلق به ملت ایران است و مردم در این روز عزت و عظمت خود را تأمین کردند.


وی افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن عزت ملی کشور را تأمین می‌کند و در همه سال‌ها نیز همین طور بوده است، البته با توجه به شرایط سختی که آمریکا برای ایران فراهم کرده و شهادت سردار سلیمانی و اظهارات بی‌ادبانه ترامپ در پارلمان آن کشور نسبت به ملت ایران و شخصیت محبوبمان سردار شهید سلیمانی، حضور چشمگیر مردم، پاسخگوی  بیهوده گویی‌های ترامپ نسبت به ملت ایران و سردار شهید سلیمانی بوده و تأمین کننده استقلال و عزت ملی کشور خواهد بود.


رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب سرفرازی ملت ایران و تأمین کننده امنیت ملی ایران است و ان‌شاالله هم همین طور  هم خواهد شد؛ چرا که هوشمندی ملت ایران مثال‌زدنی است و در سخت‌ترین شرایط با حضور و رفتار  دشمن را کاملاً مأیوس کردند و فردا هم همین طور خواهد شد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته