دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1398 - 13:32
آیت‌الله رشاد در گفتگو با خبرنگار آنا:

عَلَم تغییر جغرافیای سیاسی جهان در کف ملت بزرگ ایران است/ 22 بهمن رفراندوم چندباره مردم برای آری به نظام

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم ایران از سال 40 نهضت را شروع کردند و در سال 57 به جمهوری اسلامی رأی دادند و امروز عَلم تغییر جغرافیای سیاسی جهان در کفت ملت بزرگ ایران است.
کد خبر : 471408
ImageViewerT.aspx.jpg

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در حاشیه راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با تبریک فرارسیدن یوم الله 22 بهمن به ملت ایران اظهار کرد: اقیانوس جمعیتی که امروز در تهران جاری شده نمونه‌ رفراندومی است که سالانه در کشور برگزار می‌شود.


وی افزود: مردم در 22 بهمن هر سال همه پرسی را در مقیاس ملی اجرا کرده و با فریادها و پلاکاردهایی که در دست دارند رأی مثبت چند ده باره خود را به جمهوری اسلامی می‌دهند.


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: شرایط برای مردم ایران تغییری نکرده، این مردم سال 57 مسیری را با رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) آغاز کردند و با راهنمایی‌ و هدایت مقام معظم رهبری ادامه دادند، اما اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا تغییرات فراوانی همراه داشته است.


رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران، امروز دنیا شاهد حضور قدرتی بزرگ با جهت‌گیری متفاوت در تاریخ جهان است که همه چیز را بر مبنای توحید و عدالت تعریف می‌کند.


رشاد خاطرنشان کرد: مردم ایران از سال 40 نهضت را شروع کردند و در سال 57 به جمهوری اسلامی رأی دادند و امروز عَلم تغییر جغرافیای سیاسی جهان در کفت ملت بزرگ ایران است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته