دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اتاق اصناف از «کی‌اف‌سی» بازرسی می‌کند

موضوع افتتاح رستوران زنجیره‌ای با برند آمریکایی «کی‌اف‌سی» به اتاق اصناف کشیده شد.
کد خبر : 47134

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا،‌شب گذشته در فضای مجازی عکس‌هایی منتشر شده که نشان می‌داد شعبه‌ای از رستوران زنجیره‌ای «کی‌اف‌سی» به همراهی واژه حلال در کنار این برند، فعالیت خود را آغاز کرده است.


این در حالی است که پیش از این ارائه هر گونه مجوزی برای این برند از سوی مقام‌های مسئول تکذیب شده است. از سوی دیگر، اظهارات ضد و نقیضی درباره اصل بودن این برند مطرح شده است.


آن طور که عکس‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، این برند از واژه «حلال» نیز استفاده کرده که تفاوتی با «کی‌اف‌سی» اصل ایجاد کند.


اما بروز اختلاف بر سر این موضوع، بررسی پرونده را به شورای اصناف کشانده است. در این زمینه رئیس اتحادیه اغذیه‌فروشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا اعلام کرد صاحبان مجموعه‌ای که تحت عنوان برند «کی‌اف‌سی» در تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند به نوعی اتحادیه را دور زده‌اند. او گفت: این رستوران با برند «کی‌اف‌سی» حلال فعالیت خود را شروع کرده و حضور واژه حلال در کنار این برند امکان ابهاماتی ایجاد کرده است.


اسدالله احمدی شهریور با بیان اینکه اتاق اصناف، بازرسی را برای بررسی شرایط به یکی از شعب این برند اعزام کرده است، گفت: اتحادیه نیز در حال پیگیری این موضوع است و باید دید که آنها از کجا مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته