دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1394 - 10:46
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌و‌گو با آنا:

تدوام ترافیک سنگین در اکثر بزرگراه‌های تهران/ مسافران از تجمع در مسیرهای عبوری خودروها خودداری کنند

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در اکثر بزرگراه‌های تهران به علت بارش باران خبر داد و از مردم خواست برای سوار شدن به تاکسی‌ها از تجمع در مسیرهای عبوری خودداری کنند تا بار ترافیک بیشتر نشود.
کد خبر : 47133

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران با توجه به بارش متداوم باران اظهار کرد: همچنان بار ترافیکی در بزرگراه‌های تهران سنگین است.


وی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج افزود: در بزرگراه‌های همت، حکیم به سمت شرق، جاده مخصوص، جاده قدیم کرج، آزادگان، امام علی جنوب به شمال، نواب محور جنوب به شمال، یادگار امام، شرق به غرب همت، مدرس، صدر ترافیک سنگین گزارش شده است.


سرهنگ عابدی اضافه کرد: بار ترافیکی با توجه به بارش مداوم باران هنوز تخلیه نشده است و با توجه به لغزنده بودن محورها و سرعت کم خودروها پیش‌بینی می‌شود که بار ترافیکی صبحگاهی تا یک ساعت دیگر تخلیه شود.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه خوشبختانه هیچ تصادفی بر اثر بارش باران اتفاق نیفتاده است، عنوان کرد: همکاران ما با تجهیزات کامل در سطح معابر حضور دارند تا ترافیک صبحگاهی با بعد از ظهر تداخل نکند.


وی همچنین از مسافرانی که قصد سفر با تاکسی یا وسایل نقلیه عمومی را دارند درخواست کرد از تجمع در مسیرهای عبوری خودروها خودداری کنند زیرا این امر موجب بروز ترافیک در مسیرهای عبوری می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته